Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΤΟΥΧΑΣ | 25 Απριλίου 2020, 21:07
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
■ΑΞΙΟΤΙΜΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Νομίζω ότι ένα από τα θετικά της εκπαιδευτικής πολιτικής Κ.Γαβρογλου ήταν η καθιέρωση των 7ωρων μαθημάτων στην Γ Λυκείου. Είμαι αναπληρωτής τα 2 τελευταία χρόνια σε μικρές βραχονησίδες της γ Κυκλάδων με 150 κατοίκους. Εδώ οι μαθητές ΣΕΒΟΝΤΑΙ τον καθηγητή, Δεν έχουν την στοιχειώδη Φροντιστηριακη βοήθεια που εχουν οι μαθητες στην Αθηνα και ΔΙΨΑΝΕ για γνώση που θα τους οδηγήσει σε ένα χρήσιμο για την ζωή τους Πανεπιστήμιο Φέτος λοιπόν με το 7ωρο στις ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ σε σχέση με το περσινό 3ωρο εγινε ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ από μαθητές που πραγματικά λαχταρουν να πάνε σε Πανεπιστήμιο ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ αλλά...κατεβάσαμε ρολά λόγω πανδημίας γρίπης Όμως μετά το πέρας της θα φανούν οι συνέπειες τόσο στην ελληνική όσο και στην παγκόσμια οικονομία... ■ΚΑΤΑΡΓΩΝΤΑΣ ΤΟ 7ΩΡΟ ΣΤΗΝ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ=ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΝΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΠΟΥ ΕΝ ΜΕΣΩ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ΕΧΑΣΕ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 2 ΜΗΝΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΥΦΕΣΗΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 15 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ★ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΑΡΤΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΣΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΡΡΩΣΟΥΜΕ ΌΣΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΗΝ ΠΛΗΓΩΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΤΥΧΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΥΓΚΥΡΙΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ●ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΕ80 ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ