Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη ΓΙΩΡΓΗΣ ΚΑΠΕΛΩΝΗΣ | 25 Απριλίου 2020, 21:02
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Η τοποθέτηση τής Χημείας στην κατηγορία Β΄ δεν έχει καμία λογική. Η Χημεία είναι βασική επιστήμη και αποτελεί τη βάση ανάπτυξης πολλών άλλων επιστημών όπως η Βιολογία, η Γεωλογία ... Η ενοποίηση των τριών αυτών κλάδων (αλλά και άλλων που μπορούν να ενταχθούν στην ίδια ενότητα, όπως Γεωλογία, Αστρονομία, Μετεωρολογία κ.λπ. ) είναι μια ανάγκη. Στο εξωτερικό σε επίπεδο Γυμνασίου η ενοποίηση των Φυσικών επιστημών έχει γίνει εδώ και δεκαετίες... Βάση όλων τών Φυσικών επιστημών είναι βέβαια η Φυσική. Και για να φτάσουμε στη Βιολογία χρειάζονται θεμελιώδεις γνώσεις τόσο Φυσικής όσο και Χημείας. 2. Επίσης δε μπορώ να κατανοήσω την τοποθέτηση τής Πληροφορικής στην κατηγορία Β'.