Πιστεύω ότι θα βοηθούσε μόνο μια μικρή κατηγορία παιδιών, που δεν εμφανίζουν δυσκολίες. Τα παιδιά στο νηπιαγωγείο συχνά έχουν δυσκολίες έκφρασης στη μητρική τους γλώσσα, εμφανίζουν δείγματα ντροπής και χρειάζονται διαρκώς παρακίνηση. Σίγουρα η πρόσθεση μιας ακόμη γλώσσας ενώ παλεύουν να κατακτήσουν τη μητρική τους θα ήταν επιπρόσθετο βάρος που θα επιδρούσε αρνητικά. Πρώτη φορά στο νηπιαγωγείο τους δίνεται η δυνατότητα να μιλήσουν σε ένα πλαίσιο εκτός το οικογενειακό και αυτό έχει μια δυσκολία. Δεν το έχουν κατακτήσει τα παιδιά. Η σημασία της Αγγλικής γλώσσας είναι αδιαμφισβήτητη αλλά πιστεύω όχι από μια τόσο μικρή ηλικία. Το γνωστικό κομμάτι έχει χρόνια να το καλύψει στη ζωή του, το νηπιαγωγείο καλό θα είναι βοηθήσει το κάθε παιδί να αποκτήσει αξίες, να ευαισθητοποιηθεί, να κοινωνικοποιηθεί και να δημιουργήσει το χαρακτήρα που θα το συνοδεύει στη ζωή του. Μέσα από αυτό θα καταφέρει αργότερα πολλά.
Πιστεύω ότι θα βοηθούσε μόνο μια μικρή κατηγορία παιδιών, που δεν εμφανίζουν δυσκολίες. Τα παιδιά στο νηπιαγωγείο συχνά έχουν δυσκολίες έκφρασης στη μητρική τους γλώσσα, εμφανίζουν δείγματα ντροπής και χρειάζονται διαρκώς παρακίνηση. Σίγουρα η πρόσθεση μιας ακόμη γλώσσας ενώ παλεύουν να κατακτήσουν τη μητρική τους θα ήταν επιπρόσθετο βάρος που θα επιδρούσε αρνητικά. Πρώτη φορά στο νηπιαγωγείο τους δίνεται η δυνατότητα να μιλήσουν σε ένα πλαίσιο εκτός το οικογενειακό και αυτό έχει μια δυσκολία. Δεν το έχουν κατακτήσει τα παιδιά. Η σημασία της Αγγλικής γλώσσας είναι αδιαμφισβήτητη αλλά πιστεύω όχι από μια τόσο μικρή ηλικία. Το γνωστικό κομμάτι έχει χρόνια να το καλύψει στη ζωή του, το νηπιαγωγείο καλό θα είναι βοηθήσει το κάθε παιδί να αποκτήσει αξίες, να ευαισθητοποιηθεί, να κοινωνικοποιηθεί και να δημιουργήσει το χαρακτήρα που θα το συνοδεύει στη ζωή του. Μέσα από αυτό θα καταφέρει αργότερα πολλά.