Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Σκοτίδας Σωτήρης | 25 Απριλίου 2020, 22:42
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι μεταρρυθμίσεις (πλην της εποχής Αρσένη) ΔΕΝ υπακούουν κατά τη γνώμη μου σε ένα συγκεκριμένο σχέδιο. Οι άνθρωποι που σχεδιάζουν τις αλλαγές, έχουν σκεφτεί άραγε τι δεξιότητες θέλουν να έχει κάποιος απόφοιτος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης; Η άποψη μου είναι ότι ΚΑΘΕ μαθητής θα πρέπει να εξετάζεται σε Μαθηματικά, Πληροφορική, Ιστορία και Γλώσσα (χωρίς φυσικά να αποκλείονται και κάποια άλλα), μαθήματα που αποτελούν τη βάση όλων των άλλων (λαμβάνοντας υπόψη και τη σύγχρονη ψηφιακή εποχή) σε ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ επίπεδο, μόνο για την απόκτηση του Εθνικού Απολυτηρίου. Σήμερα οι μαθητές ΔΕΝ δίνουν καμία απολύτως σημασία στην απόκτηση του Απολυτηρίου. Ο λόγος είναι πολύ απλός : ξέρουν ότι ΔΕΝ μετράει πουθενά. Είναι δυνατόν μετά από 3 χρόνια στο Λύκειο να παίρνει ο μαθητής ένα χαρτί που ΔΕΝ έχει καμία αξία για την εισαγωγή στα ΑΕΙ; (έστω και σε ένα 10% ;). Τα Μαθηματικά πρέπει να περιέχουν απαραίτητα Στατιστική και Πιθανότητες. Η διαδικασία εισαγωγής στα ΑΕΙ πρέπει να είναι μια διαφορετική διαδικασία η οποία θα συγκεκριμενοποιείται ανάλογα με τις απαιτήσεις των Σχολών. Για παράδειγμα, δεν είναι δυνατόν να μην εξετάζεται στην Ευκλείδεια Γεωμετρία κάποιος που θέλει να μπει στο Πολυτεχνείο. Βιολογία, Φυσική, Χημεία για να μπεις στην Ιατρική; ΝΑΙ, αλλά αλήθεια, η Στατιστική και η Πληροφορική δεν χρειάζονται; Μετά τις αλλαγές του κ. Γαβρόγλου ΔΕΝ εξετάζεται κάποιος απαραίτητα στα Μαθηματικά για να μπορέσει να γίνει εκπαιδευτικός Πρωτοβάθμιας. Τότε πως θα διδάξει τα Μαθηματικά σε κομβικές ηλικίες;