• Σχόλιο του χρήστη 'Πασχαλης Κιουτσουκης' | 25 Απριλίου 2020, 22:05

    Με την προθεση εισαγωγης αγγλικων στο νηπιαγωγειο,διαπιστωνω μεγαλη προχειροτητα κι αναποτελεσματικοτητα εκ μερους του υπουργειου παιδειας στην οργανωση του αναλυτικου προγραμματος στην προσχολικη αγωγη: θα βοηθησουν αραγε τα αγγλικα να αναπτυξουν τα νηπια προσωπικες δεξιοτητες, βασικες για να ζησουν στον 21ο αιωνα και να εξελιχθουν ως ολοκληρωμενες προσωπικοτητες και υπευθυνοι πολιτες; Θα μπορεσουν τα νηπια να γνωρισουν τον εαυτο τους, τους αλλους και το περιβαλλον,φυσικο και κοινωνικο, μεσω μιας ξενης γλωσσας, αν δεν το κανει πρωτα στη μητρικη του γλωσσα,δηλαδη να μιλαει σωστα, να ακουει σωστα,να σκεφτεται και να επιχειρηματολογει για λογαριασμο του, να επικοινωνει με τους αλλους, καθως και να κατανοει ο,τι το περιβαλλε66ι ακουγοντας αλλους να του διαβαζουν σχετικα κειμενα στα ελληνικα; Θεωρω επισης οτι αυτη η προταση για ξενη γλωσσα στα νηπια δηλωνει παντελη ελλειψη σεβασμου κι αξιοπρεπειας εκ μερους του υπουργειου παιδειας ,στη φυση του παιδιου να γνωρισει τον κοσμο και τον εαυτο του μεσα απο ουσιαστικες γνωσεις,οπως μυηση στις βασικες γνωσεις αναγνωσης,γραφης,μαθηματικων,φυσικων επιστημων και βασικων κοινωνικοσυναισθηματικων δεξιοτητων η την αναπτυξη κρισης και πρωτοβουλιας που ειναι οροι επιτυχιας στη ζωη του. Αλλο μνημη ( μιας ξενης γλωσσας) και πολυγλωσσια η πολυγνωσια και αλλο η σκεψη. Γιατι οπως λεει και μια ξενη παροιμια,γνωση διχως μυαλο, ειναι γαιδαρος φορτωμενος με βιβλια