Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Νεφ | 25 Απριλίου 2020, 22:42
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αύξηση των μαθητών στις τάξεις είναι αντιπαιδαγωγική. Ο αριθμός των μαθητών θα πρέπει να μειωθεί για να γίνεται σωστή και αποτελεσματική διδασκαλία. Με τόσα πολλά μέσα στην τάξη ο εκπαιδευτικός δεν μπορεί να βοηθήσει τα παιδιά που δυσκολεύονται, να κάνει διαφοροποιημένη διδασκαλία, αλλά και τα ίδια τα παιδιά δεν μπορούν να παρακολουθήσουν τον εκπαιδευτικό και να λύσουν τις απορίες τους. Και να μην ξεχνάμε ότι σε κάθε τάξη υπάρχουν παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες που χρειάζονται περισσότερη βοήθεια από τον εκπαιδευτικό. Πώς λοιπόν ο εκπαιδευτικός θα μπορέσει με 26 μαθητές να βοηθήσει τα παιδιά αυτά, όταν μάλιστα σε μια τάξη 26 μαθητών οι μαθητές με δυσκολίες θα είναι περισσότεροι; Σε άλλο άρθρο αναφέρεστε στον εκπαιδευτικό εμπιστοσύνης, έχετε σκεφτεί ότι όταν οι τάξεις έχουν τόσους πολλούς μαθητές η σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ των μαθητών με τον εκπαιδευτικό καλλιεργείται δύσκολα; Άρα όταν ο μαθητής δεν αναπτύσσει σχέση εμπιστοσύνης με τον δάσκαλό του πώς θα εμπιστευτεί τον δάσκαλο μιας άλλης τάξης. Και τέλος επιθυμείτε να αυξηθεί ο αριθμός των μαθητών στις τάξεις εν μέσω πανδημίας. Από τον Οκτώβριο ο Covid19 θα επιστρέψει. Πώς θα προστατευτούν μαθητές και εκπαιδευτικοί όταν θα υπάρχει υπερπληθυσμός μέσα στην τάξη και φυσικά δεν θα τηρούνται τα μέτρα προστασίας, αφού όλοι θα είμαστε σε απόσταση μικρότερη των 2 μέτρων μεταξύ μας; Αντί να μειώσετε τον αριθμό των μαθητών για να είμαστε ασφαλείς εσείς το αυξάνετε...