Θα ήθελα να αναφερθώ στο εργασιακό καθεστώς των υπηρετούντων με θητεία στα Πρότυπα ή Πειραματικά σχολεία. Μπήκαμε στη διαδικασία αξιολόγησης με βάσει το νόμο 3966, γνωρίζοντας ότι θα χάσουμε τις οργανικές μας και θα έχουμε δικαίωμα για ανανέωση της θητείας μας για άλλα 5 χρόνια και την κατά προτεραιότητα απόκτησης οργανικής στο ΠΥΣΔΕ του σχολείου μετά την ολοκλήρωση της θητείας και της θετικής αξιολόγησης. Το σχέδιο νόμου λειτουργεί διχαστικά στους συλλόγους διδασκόντων δίνοντας διαφορετικά προνόμια στην διεκδίκηση οργανικής μεταξύ αυτών που είχαν οργανική στα πειραματικά πριν τον 3966 και αυτούς που μπήκαν με θητεία με βάση αυτό τον νόμο, παρά το γεγονός ότι μπήκαν με την ίδια διαδικασία.
Από τότε μέχρι σήμερα οι εκπαιδευτικοί εργάζονται σε καθεστώς αβεβαιότητας, παράτασης θητείας και συνεχών αναθεωρήσεων. Θεωρώ ότι οι εκπαιδευτικοί που ανέλαβαν την στήριξη αυτών των σχολείων χωρίς κανένα από τα προνόμια που αναφέρονταν στον 3966, θα πρέπει επιτέλους να έχουν τα ίδια δικαιώματα με όλους τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς. Δηλαδή οργανική στο Πειραματικό ή Πρότυπο σχολείο κατόπιν αξιολόγησης μετά την πενταετή τους θητεία, επαγγελματική εξέλιξη σε θέσης ευθύνης, ή αποσπάσεις σε ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα.
Θα ήθελα να αναφερθώ στο εργασιακό καθεστώς των υπηρετούντων με θητεία στα Πρότυπα ή Πειραματικά σχολεία. Μπήκαμε στη διαδικασία αξιολόγησης με βάσει το νόμο 3966, γνωρίζοντας ότι θα χάσουμε τις οργανικές μας και θα έχουμε δικαίωμα για ανανέωση της θητείας μας για άλλα 5 χρόνια και την κατά προτεραιότητα απόκτησης οργανικής στο ΠΥΣΔΕ του σχολείου μετά την ολοκλήρωση της θητείας και της θετικής αξιολόγησης. Το σχέδιο νόμου λειτουργεί διχαστικά στους συλλόγους διδασκόντων δίνοντας διαφορετικά προνόμια στην διεκδίκηση οργανικής μεταξύ αυτών που είχαν οργανική στα πειραματικά πριν τον 3966 και αυτούς που μπήκαν με θητεία με βάση αυτό τον νόμο, παρά το γεγονός ότι μπήκαν με την ίδια διαδικασία. Από τότε μέχρι σήμερα οι εκπαιδευτικοί εργάζονται σε καθεστώς αβεβαιότητας, παράτασης θητείας και συνεχών αναθεωρήσεων. Θεωρώ ότι οι εκπαιδευτικοί που ανέλαβαν την στήριξη αυτών των σχολείων χωρίς κανένα από τα προνόμια που αναφέρονταν στον 3966, θα πρέπει επιτέλους να έχουν τα ίδια δικαιώματα με όλους τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς. Δηλαδή οργανική στο Πειραματικό ή Πρότυπο σχολείο κατόπιν αξιολόγησης μετά την πενταετή τους θητεία, επαγγελματική εξέλιξη σε θέσης ευθύνης, ή αποσπάσεις σε ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα.