Το ΠΣΠΑ από το 1929 έχει δημοτικό, γυμνάσιο και λύκειο που είναι συνδεδεμένα. Δεν αναλύεται με ποιό σκεπτικο στην παρούσα πρόταση καταργείται η διασύνδεση και μπαίνουν εξετάσεις στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο (2 φορές) ενώ σε άλλα πειραματικά (όπως η Μαράσλειος) η διασύνδεση διατηρείται. Η διαφορά αυτή είναι ενάντια στην κοινή λογική, την ισονομία και την αρχή της ίσης μεταχείρισης.
Οι οικογένειες των παιδιών που ήδη φοιτούν στο ΠΣΠΑ έχουν κάνει τον οικογενειακό τους προγραμματισμό και διανύουν μεγάλες αποστάσεις κάθε μέρα ξοδεύοντας χρόνο και χρήματα (μπορεί και δύο ώρες ημερησίως για να πάνε και να έρθουν) ώστε να δώσουν την ευκαιρία στα παιδιά για μία καλύτερη παιδεία. Κατά την εισαγωγή των παιδιών γνωρίζαμε ότι θα συνεχίσουν όλη τους την πορεία στο σχολείο αυτό, γι' αυτό και επιλέξαμε να δηλώσουμε συμμετοχή στην κλήρωση.
Πώς ξαφνικά τα παιδιά θα μάθουν ότι στο Γυμνάσιο κινδυνεύουν να χάσουν όλους τους φίλους τους και να πάνε σε ένα άγνωστο περιβάλλον;
Πώς θα εκληφθεί η αποτυχία στις εξετάσεις με την ταυτόχρονη απώλεια των φίλων τους και την εφηβεία;
Προφανώς θα λάβει χώρα μία ψυχοσυναισθηματική κατάρρευση που πιθανώς να στιγματίσει τα μετέπειτα βήματα του παιδιού.
Προτείνουμε τη διατήρηση της σύνδεσης ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ στο ΠΣΠΑ. ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ Ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.
Το ΠΣΠΑ από το 1929 έχει δημοτικό, γυμνάσιο και λύκειο που είναι συνδεδεμένα. Δεν αναλύεται με ποιό σκεπτικο στην παρούσα πρόταση καταργείται η διασύνδεση και μπαίνουν εξετάσεις στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο (2 φορές) ενώ σε άλλα πειραματικά (όπως η Μαράσλειος) η διασύνδεση διατηρείται. Η διαφορά αυτή είναι ενάντια στην κοινή λογική, την ισονομία και την αρχή της ίσης μεταχείρισης. Οι οικογένειες των παιδιών που ήδη φοιτούν στο ΠΣΠΑ έχουν κάνει τον οικογενειακό τους προγραμματισμό και διανύουν μεγάλες αποστάσεις κάθε μέρα ξοδεύοντας χρόνο και χρήματα (μπορεί και δύο ώρες ημερησίως για να πάνε και να έρθουν) ώστε να δώσουν την ευκαιρία στα παιδιά για μία καλύτερη παιδεία. Κατά την εισαγωγή των παιδιών γνωρίζαμε ότι θα συνεχίσουν όλη τους την πορεία στο σχολείο αυτό, γι' αυτό και επιλέξαμε να δηλώσουμε συμμετοχή στην κλήρωση. Πώς ξαφνικά τα παιδιά θα μάθουν ότι στο Γυμνάσιο κινδυνεύουν να χάσουν όλους τους φίλους τους και να πάνε σε ένα άγνωστο περιβάλλον; Πώς θα εκληφθεί η αποτυχία στις εξετάσεις με την ταυτόχρονη απώλεια των φίλων τους και την εφηβεία; Προφανώς θα λάβει χώρα μία ψυχοσυναισθηματική κατάρρευση που πιθανώς να στιγματίσει τα μετέπειτα βήματα του παιδιού. Προτείνουμε τη διατήρηση της σύνδεσης ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ στο ΠΣΠΑ. ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ Ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.