Αξιότιμη κυρία Υπουργέ,
Η εξαίρεση των μαθητών που φοιτούν ήδη στην Α΄ και Β΄ Γυμνασίου σε Πρότυπα Γυμνάσια από την αυτοδίκαιη εισαγωγή στο διασυνδεδεμένο Πρότυπο αποτελεί σοβαρή ασυνέχεια νόμου κράτους σε μερίδα πολιτών. Προτίθεστε να καταθέσετε ένα Νομοσχέδιο με αναδρομική ισχύ για τους συγκεκριμένους μαθητές. Εμείς, οι γονείς των μαθητών αυτών γνωρίζαμε το υπάρχον νομικό πλαίσιο πριν την εγγραφή τους στο Γυμνάσιο και με βάση αυτό αποφασίσαμε. Αν παραμείνει η υπό διαβούλευση διάταξη ως έχει, δεν παρέχει ισότητα στα παιδιά που ήδη φοιτούν ένα ή δύο χρόνια με αυτά που φοιτούν τρία, καθώς και με αυτά που θα εισαχθούν φέτος που θα γνωρίζουν και θα έχουν επιλογή να αλλάξουν την απόφαση τους πριν την εγγραφή τους. Θα δημιουργήσετε ανισότητα μεταξύ των μαθητών της Γ’ τάξης, που ορθά προβλέπεται ότι υπόκειται μόνο στις ενδοσχολικές απολυτήριες εξετάσεις, και αυτών των τάξεων Α ‘και Β’ όπως είναι διατυπωμένη η παράγραφος 10 στο Άρθρο 56 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Β’ στο προς διαβούλευση νομοσχέδιο.
Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω θα θέλαμε να αναθεωρήσετε την μεταβατική διάταξη ώστε να περιλαμβάνει και τους μαθητές που φοιτούν ήδη στην Α’ και Β’ Γυμνασίου σε Πρότυπα Γυμνάσια, θεωρώντας άνιση τη μεταχείριση τους σε σχέση με την Γ’ τάξη που είναι ενταγμένη στη μεταβατική διάταξη
Αξιότιμη κυρία Υπουργέ, Η εξαίρεση των μαθητών που φοιτούν ήδη στην Α΄ και Β΄ Γυμνασίου σε Πρότυπα Γυμνάσια από την αυτοδίκαιη εισαγωγή στο διασυνδεδεμένο Πρότυπο αποτελεί σοβαρή ασυνέχεια νόμου κράτους σε μερίδα πολιτών. Προτίθεστε να καταθέσετε ένα Νομοσχέδιο με αναδρομική ισχύ για τους συγκεκριμένους μαθητές. Εμείς, οι γονείς των μαθητών αυτών γνωρίζαμε το υπάρχον νομικό πλαίσιο πριν την εγγραφή τους στο Γυμνάσιο και με βάση αυτό αποφασίσαμε. Αν παραμείνει η υπό διαβούλευση διάταξη ως έχει, δεν παρέχει ισότητα στα παιδιά που ήδη φοιτούν ένα ή δύο χρόνια με αυτά που φοιτούν τρία, καθώς και με αυτά που θα εισαχθούν φέτος που θα γνωρίζουν και θα έχουν επιλογή να αλλάξουν την απόφαση τους πριν την εγγραφή τους. Θα δημιουργήσετε ανισότητα μεταξύ των μαθητών της Γ’ τάξης, που ορθά προβλέπεται ότι υπόκειται μόνο στις ενδοσχολικές απολυτήριες εξετάσεις, και αυτών των τάξεων Α ‘και Β’ όπως είναι διατυπωμένη η παράγραφος 10 στο Άρθρο 56 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Β’ στο προς διαβούλευση νομοσχέδιο. Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω θα θέλαμε να αναθεωρήσετε την μεταβατική διάταξη ώστε να περιλαμβάνει και τους μαθητές που φοιτούν ήδη στην Α’ και Β’ Γυμνασίου σε Πρότυπα Γυμνάσια, θεωρώντας άνιση τη μεταχείριση τους σε σχέση με την Γ’ τάξη που είναι ενταγμένη στη μεταβατική διάταξη