• Σχόλιο του χρήστη 'Ζωή Μίχα' | 25 Απριλίου 2020, 22:43

    Ο, τι πιο τραγικό για την ποιότητα της μάθησης είναι τα πολυάριθμα τμήματα. Χρόνια εκπαιδευτικός ποτέ δεν είναι πολυάριθμο τμήμα να λειτουργεί μαθησιακά αλλά και επικοινωνιακά. Αντίθετα σε τμήματα με μέγιστο αριθμό παιδιών 16,η διαδικασία της μάθησης επιτυγχάνει τη στοχοθεσια της. Πόσο μάλλον σε μια εποχή που το κάθε παιδί είναι ένα ιδιαίτερο σύμπαν που θέλει την φροντίδα του. Βλέπω τμήματα πρώτης δημοτικού με 23 παιδιά κι αναρωτιέμαι ποιος το επιτρέπει αυτό. Γιατί κ τα 23 έχουν προδικαστει σε ανελπιδη μαθησιακή πορεία. Και δεν χρειάζεται να έχεις μπει πάρα μόνο σε μια τάξη για μια διδακτική ώρα για να το καταλάβεις αυτό, πόσο μάλλον να διατείνεσαι τον ειδημονα των παιδαγωγικών επιστημών και να νομοθετεις. Εγκληματικό!