Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ζωή Μίχα | 25 Απριλίου 2020, 22:18
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο, τι πιο τραγικό για την ποιότητα της μάθησης είναι τα πολυάριθμα τμήματα. Χρόνια εκπαιδευτικός ποτέ δεν είναι πολυάριθμο τμήμα να λειτουργεί μαθησιακά αλλά και επικοινωνιακά. Αντίθετα σε τμήματα με μέγιστο αριθμό παιδιών 16,η διαδικασία της μάθησης επιτυγχάνει τη στοχοθεσια της. Πόσο μάλλον σε μια εποχή που το κάθε παιδί είναι ένα ιδιαίτερο σύμπαν που θέλει την φροντίδα του. Βλέπω τμήματα πρώτης δημοτικού με 23 παιδιά κι αναρωτιέμαι ποιος το επιτρέπει αυτό. Γιατί κ τα 23 έχουν προδικαστει σε ανελπιδη μαθησιακή πορεία. Και δεν χρειάζεται να έχεις μπει πάρα μόνο σε μια τάξη για μια διδακτική ώρα για να το καταλάβεις αυτό, πόσο μάλλον να διατείνεσαι τον ειδημονα των παιδαγωγικών επιστημών και να νομοθετεις. Εγκληματικό!