Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Αρχοντάκη Νεκταρία | 25 Απριλίου 2020, 22:05
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμοι Kύριες & Kύριοι Eίναι σημαντικό να έχουμε μια παιδεία με κρίση και γνώση. Η Χημεία είναι τρόπος σκέψης και ζωής που πρέπει και να μαθαίνεται και να διδάσκεται... πόσο πράγματα βρίσκονται πίσω από τη χημεία....χαρές, λύπες, φαινόμενα, χρώματα και αρώματα ακόμα και η υγεία , η ανάπτυξη και ναι η τεχνολογία....τα παιδιά μας έχουν ανάγκη να μάθουν από τη Χημεία πολλά... τον τρόπο σκέψης.... παρατήρηση-υπόθεση -πείραμα- αποτέλεσμα.... δε θέλουμε αυτόματους πολίτες.... αλλά ανθρώπους που θα σκέπτονται, θα τολμούν και δε θα τα περιμένουν όλα έτοιμα.... η Χημεία βοηθά τα παιδιά να καταλαβαίνουν την καθημερινότητα τους....και τους διδάσκει την υπομονή και την επιμονή...γιατί η Χημεία δε έχει γρήγορες ταχύτητες αλλά διδάσκει την επιμονή και τη υπομονή που πρέπει να έχει κάθε άνθρωπος που προσπαθεί... Η Χημεία δε μας προδίδει ποτέ....γιατί ακόμα και αν δε μάθω απέξω μια αντίδραση...έχω μάθει τι είναι αλκοολισμός....τι είναι μόλυνση του περιβάλλοντος, τι είναι Ω3-λιπαρα...πως να γλιτώσω από την αλλεργία από τσίμπημα μέλισσας ή σφήγκας.... Είναι κρίμα τα παιδιά μας να μη ξέρουν να γράφουν , να σκέπτονται, να πειραματίζονται και να κάνουν όνειρα ....για αυτό η Χημεία είναι απαραίτητη ....γιατί οδηγεί σε μάθηση από σκέψη, από παρατήρηση, σε μια μάθηση που αποκτιέται με την ενεργή συμμετοχή του μαθητή... Για όλα τα παραπάνω θεωρώ ότι πρέπει η Χημεία να γίνει 2ωρο μάθημα στο Γυμνάσιο (1 ώρα θεωρία και 1 ώρα εργαστήριο). Τα παιδιά μόνο μέσω βιωματικών δράσεων αρχίζουν και αντιλαμβάνονται τη καθημερινότητα της Χημείας... την αξία της και τη χρησιμότητα της ...θεωρώ ότι η δεύτερη ώρα πρέπει να δοθεί είτε ως εργαστηριακή είτε ως project....η εξέταση στο τέλος μπορεί να γίνει είτε μέσω ερευνητικών εργασιών είτε μέσω των εργαστηριακών δεξιοτήτων των παιδιών... γιατί η μάθηση είναι και δεξιότητες και οι δεξιότητες είναι και "παιχνίδι" που τα παιδιά το αγαπούν πολύ