Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Μαρία Γκ. | 25 Απριλίου 2020, 22:49
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Χριστός Ανέστη! Χρόνια Πολλά! Τις δύσκολες μέρες που διανύουμε όλοι έχουμε καταλάβει την σημαντικότητα και αξία του ψηφιακού εγγραμματισμού και της ψηφιακή παιδείας. Αν θέλουμε όντως οι μαθητές/τριες να αποκομίσουν τα μέγιστα των δεξιοτήτων και των γνώσεων στα αντικείμενα αυτά, θα πρέπει να: - Γίνει αύξηση των ωρών του μαθήματος πληροφορικής (από 1 σε 2 ώρες για τις τάξεις Γ,Δ,Ε και ΣΤ του δημοτικού και από 1 σε 2 για το Γυμνάσιο) - Να υπάρξουν κατάλληλες αίθουσες εργαστηρίων πληροφορικής με επαρκείς σε αριθμό (2 το πολύ μαθητές/τριες σε κάθε Η/Υ) και σύγχρονους υπολογιστές. - Να υπάρξει βιβλίο πληροφορικής. - Να υπάρξουν πακέτα ρομποτικής (όχι απαραίτητα LEGO) 1 για κάθε ομάδα 2-3 μαθητών/τριών Φυσικά, όπως κάθε λογικός άνθρωπος μπορεί να σκεφτεί, το μάθημα Τ.Π.Ε. όπως και τα εργαστήρια δεξιοτήτων που αφορούν την πληροφορική, θα πρέπει να διδάσκονται από τους κατάλληλους εκπαιδευτικούς με γνωστικό και επιστημονικό υπόβαθρο, δηλαδή από τους ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΕ86 και μόνο. Τέλος, σκεφτείτε την επαναφορά μείωσης εργαστηρίου για τους υπευθύνους εργαστηρίων πληροφορικής. Η κατάργηση της ήταν άδικη και επέφερε μεγαλύτερη ταλαιπωρία στους πληροφορικούς που συντηρούν 2-5 εργαστήρια σχολείων.