Η πληροφορική και η Φυσική Αγωγή δεν αποτελούν νέες δεξιότητες για το Νηπιαγωγείο, καθώς υπάρχουν εδώ και χρόνια στα Α.Π. σπουδών και διδάσκονται στα νήπια, με τρόπο που τον γνωρίζουν άριστα οι νηπιαγωγοί , που έχουν λάβει τις ανάλογες σπουδές.Σ΄αυτήν την ηλικιακή ομάδα, ο τρόπος προσέγγισης και μετάδοσης είναι σημαντικότερος από την άριστη γνώση του γνωστικού αντικειμένου, που κατέχουν οι εκπαιδευτικοί των αντίστοιχων ειδικοτήτων, άρα είναι περριτή η παρουσία τους στο νηπιαγωγείο.
Η πληροφορική και η Φυσική Αγωγή δεν αποτελούν νέες δεξιότητες για το Νηπιαγωγείο, καθώς υπάρχουν εδώ και χρόνια στα Α.Π. σπουδών και διδάσκονται στα νήπια, με τρόπο που τον γνωρίζουν άριστα οι νηπιαγωγοί , που έχουν λάβει τις ανάλογες σπουδές.Σ΄αυτήν την ηλικιακή ομάδα, ο τρόπος προσέγγισης και μετάδοσης είναι σημαντικότερος από την άριστη γνώση του γνωστικού αντικειμένου, που κατέχουν οι εκπαιδευτικοί των αντίστοιχων ειδικοτήτων, άρα είναι περριτή η παρουσία τους στο νηπιαγωγείο.