• Σχόλιο του χρήστη 'Βασίλης Μ' | 25 Απριλίου 2020, 23:22

    Η πανδημία του COVIT19 ανέδειξε πόσο επιτακτική είναι η ανάγκη, η Πολιτεία να επενδύσει στην Επιστήμη της Πληροφορικής και στις Εφαρμογές της στην εκπαιδευτική διαδικασία. Είναι απαράδεκτο μαθητές που τελειώνουν το Γυμνάσιο να μην έχουν ούτε τις βασικές δεξιότητες να μπορούν να γράψουν μια εργασία σε κειμενογράφο υπολογιστή και να μπορούν να στείλουν email. Φάνηκε και πρόσφατα η έλλειψη που ελάχιστοι αν όχι κανένας από το σύνολο των μαθητών της χώρας δεν ήταν γραμμένος ήδη και δεν χρησιμοποιούσε email στο ΠΣΔ και κατά συνέπεια και τις άλλες ηλεκτρονικές υπηρεσίες του. Ποιο άλλο μάθημα στο Γυμνάσιο παρά το μοναδικό που διδάσκεται στο Εργαστήριο Υπολογιστών αυτό της Πληροφορικής προετοιμάζει τους μαθητές για το σήμερα. Όλα τα άλλα διδάσκονται σε αίθουσες ακόμη με μαυροπίνακα και κιμωλία, στις περισσότερες αίθουσες των Σχολείων δεν υπάρχει εγκατεστημένος ούτε καν Υπολογιστής με βιντεοπροβολεα ώστε ο εκπαιδευτικός να κάνει χρήση. Η διδασκαλία του μαθήματος της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο πρέπει το λιγότερο να γίνεται σε δίωρη βάση την εβδομάδα, για όλες τις τάξεις. Τώρα το μάθημα εδώ και δεκαετίες είναι μονόωρο και δεν αρκεί. Πρέπει κάποια στιγμή να βγούμε από τον Μεσαίωνα αν θέλουμε πραγματικά ανάπτυξη σε αυτή τη χώρα. Το συμπέρασμα για 2ωρο μάθημα είχε προκύψει Επιπλέον δείτε πότε γράφτηκε επιτέλους το σχολικό βιβλίο Πληροφορικής, πριν 12 χρόνια, είναι εντελώς ξεπερασμένο, δεν καλύπτει τον εκπαιδευτικό & τους μαθητες πχ δεν έχει προγραμματισμό με Scratch, ούτε καν αναφέρει την εκπαιδευτική ρομποτική. Σχετικά με την αναγκαιότητα για 2ωρη διδασκαλία της Πληροφορικής θυμίζω ότι το έτος 2013 είχε προταθεί η επέκταση του Πιλοτικού, Νέου Γυμνασίου σε όλα τα Γυμνάσια αλλά δεν προχώρησε. http://www.alfavita.gr/ekpaideysi/106338_i-thesi-ton-sholikon-symboylon-pliroforikis-gia-tin-pliroforiki-sto-gymnasio