Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ροϊδάκη Κωνσταντίνα | 25 Απριλίου 2020, 23:46
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αναρωτιέμαι πώς αναβαθμίζεται ένα σχολείο και πόσο εύκολο είναι να εφαρμοστούν όλα τα μεγαλεπήβολα σχέδια για την αναβάθμισή του όταν ο αριθμός των μαθητών εξακολουθεί να είναι τόσο υψηλός 24 +10%. Πώς θα γίνουν αποτελεσματικά τα εργαστηριακά μαθήματα με τόσο μεγάλο αριθμό μαθητών; Αν δε συνυπολογίσουμε και συμπεριλάβουμε και την υλοποίηση της εξατομικευμένης διδασκαλίας που όλο και πιο συχνά είναι αναγκαίο να την υλοποιούμε για το καλό των μαθητών μας φαντάζει αδύνατη η ουσιαστική αναβάθμιση. Επίσης θα έπρεπε να μην υπάρχουν μονόωρα μαθήματα αφού είναι πολύ εύκολο να χαθεί η επαφή με το μάθημα και τον εκπαιδευτικό όταν αρκετά συχνά χάνεται αυτή η ώρα και έτσι ο μαθητής ξανασυναντά τον εκπαιδευτικό του μετά από τουλάχιστον 15 ημέρες. Αν σκεφτεί κανείς ότι πολλοί από τους εκπαιδευτικούς μοιράζονται σε περισσότερα από 2 σχολεία πώς είναι δυνατό για τον εκπαιδευτικό να γνωρίσει (ούτε καν τα ονόματα των μαθητών του δεν ξέρει) ουσιαστικά και να εστιάσει στις ιδιαιτερότητες του κάθε μαθητή; Για ποιες συνθήκες και κλίμα συνεργασίας μιλάμε στη σχολική μονάδα όταν η καθημερινότητα γίνεται τόσο δύσκολη; Η επίλυση αυτών των ζητημάτων είναι καίρια αν θέλουμε πραγματικά να αναβαθμίσουμε το σχολείο και να εστιάσουμε στην υλοποίηση καινοτόμων πρακτικών για το καλό όλων των μαθητών και αυριανών ενηλίκων. Ευχαριστώ