• Σχόλιο του χρήστη 'Μαίρη Σ' | 25 Απριλίου 2020, 23:53

    Αγγλικά στα Νηπιαγωγεία: Πρώτο πρόβλημα: Τα περισσότερα νηπιαγωγεία είναι μονοθέσια ή διθέσια και σε απόσταση μεταξύ τους. Πώς θα κάνει τις ώρες της η αγγλικού ή ο γυμναστής? Θα διακτινίζεται από νηπιαγωγείο σε νηπιαγωγείο? Δεύτερο πρόβλημα: Τα νηπιαγωγεία των 22 παιδιών - που θέλετε να "αναβαθμίσετε" σε νηπιαγωγεία των 24-26 μαθητών - είναι σε αίθουσες μικρές ή/και άθλιες, ενιαίες συνήθως, χωρίς ξεχωριστούς χώρους (γραφεία κλπ) Η νηπιαγωγός εκείνη την ώρα τι ακριβώς θα κάνει? Πού θα πάει? Ποιές θα είναι οι ώρες της? Τρίτο πρόβλημα: Τις επιστημονικές έρευνες που λένε ότι ένα παιδί όσο πιο καλά ξέρει τη μητρική του γλώσσα, τόσο πιο καλά μαθαίνει τη δεύτερη ή τρίτη γλώσσα τις γνωρίζετε? Έχετε υπόψη σας πόσα παιδιά με διάφορες διαταραχές ή/και διαταραχές λόγου φοιτούν στα νηπιαγωγεία μας χωρίς κάποια στήριξη ή λόγω ανεπάρκειας της ειδικής - υποστηρικτηκής αγωγής ή λόγω άρνησης των γονέων για παραπάνω ενέργειες? Γνωρίζετε πόσοι αλλοδαποί και Ρομά φοιτούν στα νηπιαγωγεία μας? Πρόταση: Φτιάξτε πολυδύναμα νηπιαγωγεία, (όχι πολύ μεγάλα συγκροτήματα όμως), και βάλτε μετά τις ειδικότητες, ξεκινώντας από τα νήπια, όχι τα προνήπια. Έτσι μόνο θα μπορέσει να γίνει σωστά η δουλεία. Δηλαδή να φύγει το νηπιαγωγείο από τη δεκαετία του 1980 και να περάσει στον 21ο αιώνα και μετά να έρθουν και οι συνάδελφοι των ειδικοτήτων να εργαστούν όπως πρέπει. Τα υπόλοιπα είναι ελληνικές προχειρότητες που υποτιμούν τη νοημοσύνη γονέων και εκπαιδευτικών.