Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ευάγγελος | 26 Απριλίου 2020, 00:49
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κυρία Υπουργέ, η ρύθμιση για αύξηση μαθητών ανά τμήμα το μόνο που κάνει είναι να υποβαθμίζει την Παιδεία μας. Σε κάθε τμήμα πλέον υπάρχουν τουλάχιστον 3-6 μαθητές με διαγνώσεις από ιατροπαιδαγωγικά κέντρα χωρίς να προσμετράμε εκείνους που βρίσκονται υπό αξιολόγηση. Δεν είναι επόμενο λοιπόν με την αύξηση των μαθητών ανά τμήμα να μειώνονται οι ευκαιρίες για ισότιμη εκπαίδευση αυτών των παιδιών; Πώς θα μπορέσουν οι εκπαιδευτικοί να ανταποκριθούν σε τόσο κρίσιμες ανάγκες και μάλιστα σε μια κρίσιμη περίοδο που γνωρίζουμε όλοι πώς τίποτα δεν θα είναι ίδιο κατά την επιστροφή στα θρανία; Οι δομές Ειδικής Αγωγής (Παράλληλες στηρίξεις, Τμήματα ένταξης, Κ.Ε.Σ.Υ κ.τ.λ) αν και επιτελούν στο μέγιστο το έργο τους ξέρουμε όλοι στην πράξη ότι δεν επαρκούν. Οι εκπαιδευτικοί στις τάξεις παρά τις προσπάθειες και τις υπερβάσεις πολλές φορές των δυνάμεών τους, βρίσκονται αντιμέτωποι με προβλήματα συμπεριφορών και στάσεων από τους μαθητές, οι οποίες χρήζουν σε καθημερινή βάση ιδιαίτερης φροντίδας κι ενασχόλησης. Οι γονείς από την άλλη εκφράζουν τη δική τους αγωνία αλλά και αδυναμία κάποιες φορές να βοηθήσουν τα παιδιά τους. Πώς μπορούμε να πούμε σε αυτούς τους ανθρώπους: "θα αυξήσουμε τον αριθμό των παιδιών με στόχο να σας βοηθήσουμε;" Σας προσκαλώ στο σχολείο μας να δείτε πώς βρίσκονται 24 μαθητές σε ένα χώρο που με τα βίας χωράνε 14 παιδιά και τον ονομάζουμε σχολική αίθουσα! Τώρα δε με την πανδημία άντε να στριμωχτούμε όλοι εκεί να δούμε ποιος θα πρωτοκολλήσει τον άλλον. Παρακαλώ αν ενδιαφέρεστε πραγματικά για την εκπαίδευση αφαιρέστε τη συγκεκριμένη ρύθμιση που μόνο την υποβάθμιση της Δημόσιας εκπαίδευσης υπηρετεί.