• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΕΩΡΓΟΣ ΜΑΥΡΟΚΩΣΤΑΣ -ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ' | 26 Απριλίου 2020, 00:56

    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ ΜΕ ΤΑ ΛΑΤΙΝΙΚΑ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΔΥΟ ΣΟΒΑΡΟΙ ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ. Ο ΠΡΩΤΟΣ ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ ΣΑΝ ΜΑΘΗΜΑ! ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ,Η ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΑΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΥΝ ΜΕ ΚΡΙΤΙΚΗ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΠΛΕΥΡΕΣ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ, ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ. ΒΟΗΘΑΕΙ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΝ ΟΠΤΙΚΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ,ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΧΗΜΑΤΙΣΟΥΝ ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΑΠΟΨΗ. ΒΟΗΘΑΕΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ. ΒΟΗΘΑΕΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΜΙΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΕΙ ,ΓΝΩΣΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΝ ΠΙΟ ΟΜΑΛΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΥΕΛΙΞΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΔΙΑΡΚΩΣ ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΟ ΚΟΣΜΟ. ΒΟΗΘΑΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΟΙ, ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ,ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ΜΕ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΩΣ ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΤΟΥΣ. ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΟ ΟΤΙ ΒΟΗΘΑΕΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ ΑΡΘΡΩΣΟΥΝ ΕΝΑ ΠΙΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΙΧΜΗΡΟ ΛΟΓΟ,ΝΑ ΞΕΦΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΠΑΓΑΛΙΣΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ,ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ Ν.ΓΛΩΣΣΑΣ . ΕΞΑΛΛΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΕΙ ΤΟΣΟ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ,ΟΣΟ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ, ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΟΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΟΥΜΕ ΠΑΡΩΧΗΜΕΝΕΣ ΠΛΕΟΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΝΟΟΤΡΟΠΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΣΤΙΑΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ. Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΟΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΗΘΙΚΟ ΟΥΤΕ ΔΙΚΑΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΩΣ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΑ ΛΑΤΙΝΙΚΑ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΝΑ ΑΝΑΣΤΗΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΜΙΑ ΝΕΚΡΗ ΓΛΩΣΣΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΞΑΝΑΓΚΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΚΑΤΑΠΙΕΣΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΑΠΑΓΑΛΙΑ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΣΥΝΑΝΤΗΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ, ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΙΣ ΛΙΓΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ. ΚΥΡΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕ, ΜΗΝ ΥΠΟΚΥΠΤΕΤΕ ΣΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΟΥ ΙΣΧΥΡΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΘΑΡΡΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΜΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΩΣ ΕΞΕΤΑΞΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ,ΩΣ ΟΜΑΔΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΟΛΟΠΛΕΥΡΗ ΚΑΙ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΙΔΙΟΤΕΛΗ ΚΙΝΗΤΡΑ ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΣΩΣΤΟ!!!