Υπάρχουν κηφήνες εκπαιδευτικοί και εκπαιδευτικοί ταλαντούχοι και μεταδοτικοί.
Το θέμα είναι πως θα τους εντοπίσεις.
Για παράδειγμα, υπάρχουν εκπαιδευτικοί που έχουν μεταπτυχιακά και εξωτερικά φαίνονται με προσόντα, αλλά μέσα στην τάξη είναι απαράδεκτοι και σε διδασκαλία και σε συμπεριφορά απέναντι στους μαθητές τους.
Από την άλλη μεριά υπάρχουν εκπαιδευτικοί που δεν έχουν κάποιο μεταπτυχιακό, αλλά μέσα στην τάξη είναι εξαιρετικοί, μεταδοτικοί και αγαπητοί από τα παιδιά.
Μπορεί το Υπουργείο να αξιολογήσει το διοικητικό έργο, για παράδειγμα πόσα πράγματα έκανε κάποιος στο σχολείο του με πόσα χρήματα, εάν το έχει περιποιημένο, έχει οργανωμένες τις τάξεις, έχει υλικό κλπ. αλλά ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ, που είναι και το πιο ουσιαστικό, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙ ΜΟΝΟ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ.
Τέλος, οι γονείς έχουν δίκιο που φωνάζουν, αλλά θα πρέπει να λάβουν υπόψη τους ότι εκτός από τους εκπαιδευτικούς πρέπει να αξιολογηθούν και οι ΣΥΝΘΗΚΕΣ, όπως ο αριθμός μαθητών μέσα στις τάξεις και η διδακτέα ύλη.
Υπάρχουν κηφήνες εκπαιδευτικοί και εκπαιδευτικοί ταλαντούχοι και μεταδοτικοί. Το θέμα είναι πως θα τους εντοπίσεις. Για παράδειγμα, υπάρχουν εκπαιδευτικοί που έχουν μεταπτυχιακά και εξωτερικά φαίνονται με προσόντα, αλλά μέσα στην τάξη είναι απαράδεκτοι και σε διδασκαλία και σε συμπεριφορά απέναντι στους μαθητές τους. Από την άλλη μεριά υπάρχουν εκπαιδευτικοί που δεν έχουν κάποιο μεταπτυχιακό, αλλά μέσα στην τάξη είναι εξαιρετικοί, μεταδοτικοί και αγαπητοί από τα παιδιά. Μπορεί το Υπουργείο να αξιολογήσει το διοικητικό έργο, για παράδειγμα πόσα πράγματα έκανε κάποιος στο σχολείο του με πόσα χρήματα, εάν το έχει περιποιημένο, έχει οργανωμένες τις τάξεις, έχει υλικό κλπ. αλλά ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ, που είναι και το πιο ουσιαστικό, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙ ΜΟΝΟ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ. Τέλος, οι γονείς έχουν δίκιο που φωνάζουν, αλλά θα πρέπει να λάβουν υπόψη τους ότι εκτός από τους εκπαιδευτικούς πρέπει να αξιολογηθούν και οι ΣΥΝΘΗΚΕΣ, όπως ο αριθμός μαθητών μέσα στις τάξεις και η διδακτέα ύλη.