Η ξαφνική «έμπνευση» του υπουργείου, ΙΕΠ κτλ., οι μαθητές των προτύπων γυμνασίων να εξετάζονται ξανά προκειμένου να συνεχίσουν στο Λύκειο του σχολείου τους είναι ΑΣΤΟΧΗ και ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ. Θεωρώ πως βρίσκεται προς την κατεύθυνση της σύνθλιψης και τιμωρίας της αριστείας.
Τελικά τι θέλετε για τους άριστους; Να είναι παιδιά ευτυχισμένα που καλλιεργούν τα έμφυτα ταλέντα τους και τις ιδιαίτερες κλίσεις τους με ποικίλες δραστηριότητες, όπως ομίλους, μουσική, αθλητισμό κτλ., ή να είναι «δυνατά» μυαλά που χάνονται και αναλώνονται στο άγχος, την ανασφάλεια και τα περιττά φροντιστήρια για να «κρατήσουν» απλά τη θέση τους στην τάξη με τους συμμαθητές τους;
Πραγματικά, λυπάμαι για την υποφαινόμενη προτίμηση του υπουργείου σε μια τέτοια καταδίκη για τους άριστους.
Ελπίζω να διορθωθεί το άρθρο 18 και να αφαιρεθούν οι εξετάσεις για το Λύκειο, είτε για αυτούς που ήδη φοιτούν, είτε για τους μελλοντικούς μαθητές των προτύπων γυμνασίων, εφόσον εισάγονται με εξετάσεις.
Η ξαφνική «έμπνευση» του υπουργείου, ΙΕΠ κτλ., οι μαθητές των προτύπων γυμνασίων να εξετάζονται ξανά προκειμένου να συνεχίσουν στο Λύκειο του σχολείου τους είναι ΑΣΤΟΧΗ και ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ. Θεωρώ πως βρίσκεται προς την κατεύθυνση της σύνθλιψης και τιμωρίας της αριστείας. Τελικά τι θέλετε για τους άριστους; Να είναι παιδιά ευτυχισμένα που καλλιεργούν τα έμφυτα ταλέντα τους και τις ιδιαίτερες κλίσεις τους με ποικίλες δραστηριότητες, όπως ομίλους, μουσική, αθλητισμό κτλ., ή να είναι «δυνατά» μυαλά που χάνονται και αναλώνονται στο άγχος, την ανασφάλεια και τα περιττά φροντιστήρια για να «κρατήσουν» απλά τη θέση τους στην τάξη με τους συμμαθητές τους; Πραγματικά, λυπάμαι για την υποφαινόμενη προτίμηση του υπουργείου σε μια τέτοια καταδίκη για τους άριστους. Ελπίζω να διορθωθεί το άρθρο 18 και να αφαιρεθούν οι εξετάσεις για το Λύκειο, είτε για αυτούς που ήδη φοιτούν, είτε για τους μελλοντικούς μαθητές των προτύπων γυμνασίων, εφόσον εισάγονται με εξετάσεις.