Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Μάκης | 26 Απριλίου 2020, 01:32
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αν ενοποιηθούν οι προσανατολισμοί Θετική/Υγείας θα πρέπει τα τμήματα να σπάνε στα Μαθηματικά/Βιολογία αντίστοιχα. Αν δεν σπάνε τα τμήματα και κάνουν όλοι και τα 5 μαθήματα ποιο θα είναι το 5ο αντίστοιχο μάθημα στις άλλες δύο κατευθύνσεις? Το έχει σκεφτεί κανείς αυτό? Επίσης τις ώρες της βιολογίας (ή των μαθηματικών αντίστοιχα) τι θα κάνει αυτός που δεν θα τα δίνει στο τέλος? Θα μετράει ο βαθμός του σχολείου σε αυτά τα μαθήματα για την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο? Πολύ καλό το 7ωρο φέτος. Έγινε πολύ καλή δουλειά στο σχολείο! Κρίμα να καταργηθεί. Αν βέβαια γίνει 6ωρο θα είναι μικρή η απώλεια ωρών κατεύθυνσης για τα παιδιά και θα προκύψουν και 4 ώρες γενικής παιδείας... Θα πρέπει να γίνει όμως σωστά η ενοποίηση των 2 κατευθύνσεων. Έτσι θα έχουν γίνει μικρές διορθωτικές αλλαγές στο φετινό σύστημα όπως μας είπε και η κυρία Υπουργός.