Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Μια δασκάλα | 26 Απριλίου 2020, 01:40
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλησπέρα! Έχω μια απλή απορία. Πώς θα λειτουργήσει μια Α΄ τάξη 27 παιδιών που θα έχει μέσα παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, ΔΕΠΥ και ΔΑΦ; Όταν και τα ΚΕΣΥ υπολειτουργούν και δε βγάζουν γνωματεύσεις, για να υπάρχει η δυνατότητα παράλληλης στήριξης. Κατανοώ ότι αυτή η διάταξη αυτή έχει φτιαχτεί με δημοσιονομικά κριτήρια. Λυπάμαι, όμως, γιατί στο βωμό της οικονομικής κρίσης τα παιδιά μας θα καταλήξουν απαίδευτα. Οι δάσκαλοι δεν είμαστε απλοί υπάλληλοι. Έχουν να κάνουμε με μικρές ανθρώπινες ψυχές που χρειάζονται κάποιες φορές ιδιαίτερη προσοχή και κάτι τέτοιο δεν μπορεί να επιτευχθεί με πολυπληθή τμήματα.