Ποιος σώφρων γονιός καλού μαθητή θα επέλεγε να υποβάλλει το παιδί του σ΄ αυτή την εξαιρετικά σκληρή και φθοροποιό διαδικασία των ανά τριετία εισαγωγικών εξετάσεων;
Γιατί να το κάνει αυτό; Γιατί να το «κάψει» και να το εξαντλήσει, όταν θα πρέπει να φτάσει στο Λύκειο με απόθεμα δυνάμεων για τις απαιτητικές εξετάσεις εισαγωγής του στην τριτοβάθμια; (και όλοι βέβαια γνωρίζουμε ότι η επιτυχία σ’ αυτές εξαρτάται περισσότερο από την καλή φροντιστηριακή προετοιμασία παρά από το καλό σχολείο)
Εσφαλμένη και αντιπαιδαγωγική η συγκεκριμένη ρύθμιση που θα έχει αντίθετο αποτέλεσμα: Στο όνομά μιας αμφιλεγόμενης «ανανέωσης, κινητικότητας και ίσων ευκαιριών» τελικά θα αποδυναμώσει τα πρότυπα στερώντας τα από αξιόλογο μαθητικό δυναμικό και θα υποβαθμίσει έτσι ιστορικά σχολεία με παράδοση.
Ποιος σώφρων γονιός καλού μαθητή θα επέλεγε να υποβάλλει το παιδί του σ΄ αυτή την εξαιρετικά σκληρή και φθοροποιό διαδικασία των ανά τριετία εισαγωγικών εξετάσεων; Γιατί να το κάνει αυτό; Γιατί να το «κάψει» και να το εξαντλήσει, όταν θα πρέπει να φτάσει στο Λύκειο με απόθεμα δυνάμεων για τις απαιτητικές εξετάσεις εισαγωγής του στην τριτοβάθμια; (και όλοι βέβαια γνωρίζουμε ότι η επιτυχία σ’ αυτές εξαρτάται περισσότερο από την καλή φροντιστηριακή προετοιμασία παρά από το καλό σχολείο) Εσφαλμένη και αντιπαιδαγωγική η συγκεκριμένη ρύθμιση που θα έχει αντίθετο αποτέλεσμα: Στο όνομά μιας αμφιλεγόμενης «ανανέωσης, κινητικότητας και ίσων ευκαιριών» τελικά θα αποδυναμώσει τα πρότυπα στερώντας τα από αξιόλογο μαθητικό δυναμικό και θα υποβαθμίσει έτσι ιστορικά σχολεία με παράδοση.