Είναι απαράδεκτος και αντιδημοκρατικός ο αποκλεισμός των Ε.ΔΙ.Π., που αποτελούν ούτως ή άλλως διδακτικό προσωπικό, από τη διαδικασία της εκλογής του πρύτανη. Σαφώς και στο Σύνταγμα δεν ορίζεται συγκεκριμένος τρόπος ανάδειξης των πανεπιστημιακών οργάνων. Παρόλα αυτά, η συμμετοχή και των Ε.ΔΙ.Π. στην ανάδειξη του πρύτανη συσχετίζεται με την εμπέδωση της δημοκρατικότητας και του πλουραλισμού στα πανεπιστήμια. Γιατί τα πανεπιστήμια συνδέονται, ή πρέπει να συνδέονται, με την ενίσχυση των δημοκρατικών ιδεών. Ένα πανεπιστήμιο πρέπει να λειτουργεί με βάση την ακαδημαϊκή δεοντολογία, αλλά και τη δημοκρατική ευαισθησία. Με λίγα λόγια, κάποιοι υποστηρίζουν την άποψη "αποφασίζω για σένα χωρίς εσένα". Με αυτό το σχέδιο νόμου, ψηφίζουν μόνο οι Δ.Ε.Π. μεταξύ τους. Οι υπόλοιποι αποτελούν προσωπικό β΄κατηγορίας και υποβαθμίζονται, δεν αναγνωρίζεται η μέχρι τώρα δουλειά τους, μολονότι πολλοί διδάκτορες Ε.ΔΙ.Π., έχουν περισσότερα τυπικά προσόντα από μέλη Δ.Ε.Π. Και μην πει κάποιος το γνωστό "γιατί δεν διεκδικούν θέση". Η απάντηση είναι γιατί πολύ απλά δεν προκηρύσσονται στο αντικείμενό τους, καθώς ήδη καλύπτουν τις ανάγκες. Κάνουν όλη τη δουλειά και συμφέρουν, αφού είναι υπό... Προσωπικά διδάσκω για χρόνια αυτοδύναμα και κάνω πολύ καλά τη δουλειά μου, όπως μου λένε τα μέλη Δ.Ε.Π., αλλά μέχρι εκεί... Αν δοθεί νέα θέση, θα την προκηρύξουν σε άλλο αντικείμενο που δεν έχουν. Γι' αυτό εδώ και τώρα ΑΜΕΣΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΔΙΔΑΚΤΟΡΩΝ Ε.ΔΙ.Π. ΚΑΤΟΠΙΝ ΚΡΙΣΗΣ. Με τον τρόπο αυτό θα μπορούμε να συμμετέχουμε από τη νέα μας θέση στην ανάδειξη των νέων οργάνων.
ΥΓ. Επειδή διάφορα ειπώθηκαν για τον τρόπο ανάδειξης του πρύτανη στο εξωτερικό, καλό είναι να γνωρίζουν κάποιοι ότι διαφέρει από χώρα σε χώρα. Για παράδειγμα στην Οξφόρδη, όπου σπούδαζα (ναι, γιατί σπουδάζουν και οι Ε.ΔΙ.Π στην Οξφόρδη) ήταν και είναι (τιμητικά) πρύτανης ο Λόρδος Πάτεν. Εφόσον, λοιπόν, επικαλούνται κάποιοι το εξωτερικό, ας έχουν υπόψη τους και ότι δεν υπάρχουν Ε.ΔΙ.Π. (laboratory Teaching Staff), αλλά τουλάχιστον λέκτορες (lecturer)...
Είναι απαράδεκτος και αντιδημοκρατικός ο αποκλεισμός των Ε.ΔΙ.Π., που αποτελούν ούτως ή άλλως διδακτικό προσωπικό, από τη διαδικασία της εκλογής του πρύτανη. Σαφώς και στο Σύνταγμα δεν ορίζεται συγκεκριμένος τρόπος ανάδειξης των πανεπιστημιακών οργάνων. Παρόλα αυτά, η συμμετοχή και των Ε.ΔΙ.Π. στην ανάδειξη του πρύτανη συσχετίζεται με την εμπέδωση της δημοκρατικότητας και του πλουραλισμού στα πανεπιστήμια. Γιατί τα πανεπιστήμια συνδέονται, ή πρέπει να συνδέονται, με την ενίσχυση των δημοκρατικών ιδεών. Ένα πανεπιστήμιο πρέπει να λειτουργεί με βάση την ακαδημαϊκή δεοντολογία, αλλά και τη δημοκρατική ευαισθησία. Με λίγα λόγια, κάποιοι υποστηρίζουν την άποψη "αποφασίζω για σένα χωρίς εσένα". Με αυτό το σχέδιο νόμου, ψηφίζουν μόνο οι Δ.Ε.Π. μεταξύ τους. Οι υπόλοιποι αποτελούν προσωπικό β΄κατηγορίας και υποβαθμίζονται, δεν αναγνωρίζεται η μέχρι τώρα δουλειά τους, μολονότι πολλοί διδάκτορες Ε.ΔΙ.Π., έχουν περισσότερα τυπικά προσόντα από μέλη Δ.Ε.Π. Και μην πει κάποιος το γνωστό "γιατί δεν διεκδικούν θέση". Η απάντηση είναι γιατί πολύ απλά δεν προκηρύσσονται στο αντικείμενό τους, καθώς ήδη καλύπτουν τις ανάγκες. Κάνουν όλη τη δουλειά και συμφέρουν, αφού είναι υπό... Προσωπικά διδάσκω για χρόνια αυτοδύναμα και κάνω πολύ καλά τη δουλειά μου, όπως μου λένε τα μέλη Δ.Ε.Π., αλλά μέχρι εκεί... Αν δοθεί νέα θέση, θα την προκηρύξουν σε άλλο αντικείμενο που δεν έχουν. Γι' αυτό εδώ και τώρα ΑΜΕΣΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΔΙΔΑΚΤΟΡΩΝ Ε.ΔΙ.Π. ΚΑΤΟΠΙΝ ΚΡΙΣΗΣ. Με τον τρόπο αυτό θα μπορούμε να συμμετέχουμε από τη νέα μας θέση στην ανάδειξη των νέων οργάνων. ΥΓ. Επειδή διάφορα ειπώθηκαν για τον τρόπο ανάδειξης του πρύτανη στο εξωτερικό, καλό είναι να γνωρίζουν κάποιοι ότι διαφέρει από χώρα σε χώρα. Για παράδειγμα στην Οξφόρδη, όπου σπούδαζα (ναι, γιατί σπουδάζουν και οι Ε.ΔΙ.Π στην Οξφόρδη) ήταν και είναι (τιμητικά) πρύτανης ο Λόρδος Πάτεν. Εφόσον, λοιπόν, επικαλούνται κάποιοι το εξωτερικό, ας έχουν υπόψη τους και ότι δεν υπάρχουν Ε.ΔΙ.Π. (laboratory Teaching Staff), αλλά τουλάχιστον λέκτορες (lecturer)...