Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Ουρανια τσουκαλσ | 26 Απριλίου 2020, 01:14
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Διαβαζει κανεις τα σχολια και σκεφτεται αληθεια γιατι τοση βασυνη και τοση προχειροτητα στις επιδιωκομενες αλλαγες;ενω ορισμενοι εγκαθετοι δινουν και συγχαρητηρια. Σχετικα με το ακτικειμενο της κοινωνιολογιας και τη σημασια του εχουν λεχθει πολλα και με βρισκουν συμφωνη και δε θα τα επαναλαβω.Η κοινωνιολογια πρεπει να ειναι εξεταζομενο μαθημα στις πανελληνιες για ολους αυτους τους λογους Στεκομαι μονο στο γεγονος οτι για το νομοθετη κριτηριο τελικα και παλι ειναι η εξοικονομηση χρηματων και η εξυπηρετηση μικροσυμφεροντων , με κοστος την ποιοτητα της παρεχομενης εκπαιδευσης.οχι στο ψςυτοδιλημμα λοιπον κοινωνιολογια ή λατινικά. Αποσυρση του νομοσχεδιου στο συνολο του.Ουσιαστικος και όχι προσχηματικος διαλογος για τις αναγκες της εκπαιδευσης.σεβασμο στις δημοκρατικες διαδικασιες.καμια αποφαση εν καιρω πανδημιας,εγκλεισμου και καραντινας