Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Δέσποινα Δου | 26 Απριλίου 2020, 02:04
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αύξηση του αριθμού των νηπίων είναι απαράδεκτη για τους εξής λόγους: Οι αίθουσες είναι πολύ μικρές, τα παιδιά συνωστίζονται,δεν έχουν ζωτικό χώρο για παιχνίδι. Τα ατυχήματα μέσα στην τάξη και στο ακατάλληλο ελληνικό αστικό προαύλιο έχουν αυξηθεί κατακόρυφα λόγω μεγάλου αριθμού παιδιών κι έλλειψης ή ακαταλληλότητας χώρου. Δυσχεραίνεται η εξατομικευμένη εκπαίδευση, η παρατήρηση και η προσωπική φροντίδα προς το καθένα παιδί ξεχωριστά που είναι απαραίτητη στην τρυφερή αυτή ηλικία. Τα σύγχρονα ελληνόπουλα χρήζουν ειδικής συναισθηματικής φροντίδας από τον εκπαιδυτικό, που δεν παρέχει λόγω υπερβολικού αριθμού μαθητών. Τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ικανότητες αγχώνονται και γίνονται πιο επιθετικά. Η/ο συνάδελφος της ειδικής αγωγής δεν χωρά. Στην δική μου πόλη που το νηπιαγωγείο φιλοξενεί και 8-12 ενήλικες φοιτήτριες τα νήπια εξαγριώνονται και αποπροσανατολίζονται κατά την μαθησιακή διαδικασία. Οι ιώσεις είναι συχνότατες και θερίζουν τις μεγάλες εκπαιδευτικές μονάδες. Κατά πόσο μάλλον όταν θα ζούμε από εδώ και στο εξής με την απειλή του κορωνοιού! Η καθαρίστρια δεν καθαρίζει όπως πρέπει τον χώρο του νηπιαγωγείου με σοβαρό κίνδυνο για την υγεία των παιδιών.