Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Φωτεινή Χριστοδούλου | 26 Απριλίου 2020, 02:24
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δε βλέπω πουθενά αναβάθμιση της Πληροφορικής, κάτι το οποίο πολλές φορές ακούσαμε. Η μοναδική …αναβάθμιση είναι ότι στις δύσκολες μέρες που διανύουμε οι εκπαιδευτικοί Πληροφορικής έχουν γίνει υπεράνθρωποι για να καλύψουν τις ανάγκες δύο και τριών Σχολείων στα οποία διδάσκουν. Τεχνική υποστήριξη, γραμματειακή υποστήριξη, μάθημα στην τάξη, χάλια ωρολόγιο πρόγραμμα, ΜΟΝΟ αυτοί. Ε, δώστε τους τουλάχιστον μια ελάφρυνση 2-3 ωρών ως «ανταμοιβή». Κι όταν έρχεται η ώρα για ανάληψη θέσεων ευθύνης(π.χ Υποδιευθυντές Σχολικών Μονάδων) και εκεί τους πετάτε απέξω μιας και τους περισσεύουν κάποιες ώρες στο Σχολείο, λες και δεν υπάρχουν τρόποι να καλύψουν αυτές τις ώρες. Γιατί στα δύσκολα οι εκπαιδευτικοί Πληροφορικής σχεδόν αναγκαστικά μπήκαν στις ομάδες υποστήριξης των Σχολείων;Είναι ικανοί; Υποδιευθυντές δεν μπορούν να γίνουν; Είναι ανίκανοι;(Λάθος έκανα, τους περισσεύουν 2-3-4 ώρες…συγνώμη) Ξεχνώ τους εκπαιδευτικούς… Μία ώρα μάθημα Πληροφορικής το 2020; Τουλάχιστον 3 ώρες για απόκτηση πιστοποιητικού επάρκειας στη Πληροφορική.