Θα ήταν ιδανικό να οργανωθούν και να λειτουργήσουν 52 Νομαρχιακά Πρότυπα ΕΠΑΛ στην Ελλάδα σε σύγχρονες εγκαταστάσεις και εργαστήρια μαζί με συστέγαση σε απογευματινή βάρδια με 52 Νομαρχιακά Πρότυπα ΙΕΚ ή αν αυτό είναι ανέφικτο ας οργανωθούν 13 Περιφερειακά Πρότυπα ΕΠΑΛ και ΙΕΚ ένα σε κάθε περιφέρεια. Οι εγκαταστάσεις θα πρέπει να διαθέτουν σύγχρονα Εργαστηριακά Κέντρα και υποδομές κολεγιακών προδιαγραφών με μίνι αμφιθέατρα 60 θέσεων για διδασκαλία σε επίπεδο τομέα στη Β τάξη ΕΠΑΛ και στο Α έτος ΙΕΚ και αίθουσες 35 θέσεων για διδασκαλία ειδικότητας στη Γ τάξη ΕΠΑΛ και Β έτος ΙΕΚ. Σε κάθε Πρότυπο Νομαρχιακό συγκρότημα ΕΠΑΛ και ΙΕΚ θα υπάρχει και μια ενημερωμένη Βιβλιοθήκη με αναγνωστήριο. Όλος ο παραπάνω οργανωτικός σχεδιασμός θα πετύχει αναβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης και υψηλή ποιοτική διαφοροποίηση.
Θα ήταν ιδανικό να οργανωθούν και να λειτουργήσουν 52 Νομαρχιακά Πρότυπα ΕΠΑΛ στην Ελλάδα σε σύγχρονες εγκαταστάσεις και εργαστήρια μαζί με συστέγαση σε απογευματινή βάρδια με 52 Νομαρχιακά Πρότυπα ΙΕΚ ή αν αυτό είναι ανέφικτο ας οργανωθούν 13 Περιφερειακά Πρότυπα ΕΠΑΛ και ΙΕΚ ένα σε κάθε περιφέρεια. Οι εγκαταστάσεις θα πρέπει να διαθέτουν σύγχρονα Εργαστηριακά Κέντρα και υποδομές κολεγιακών προδιαγραφών με μίνι αμφιθέατρα 60 θέσεων για διδασκαλία σε επίπεδο τομέα στη Β τάξη ΕΠΑΛ και στο Α έτος ΙΕΚ και αίθουσες 35 θέσεων για διδασκαλία ειδικότητας στη Γ τάξη ΕΠΑΛ και Β έτος ΙΕΚ. Σε κάθε Πρότυπο Νομαρχιακό συγκρότημα ΕΠΑΛ και ΙΕΚ θα υπάρχει και μια ενημερωμένη Βιβλιοθήκη με αναγνωστήριο. Όλος ο παραπάνω οργανωτικός σχεδιασμός θα πετύχει αναβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης και υψηλή ποιοτική διαφοροποίηση.