Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Θωμάς | 26 Απριλίου 2020, 05:14
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Παλιότερα ο άνθρωπος έπρεπε να απομνημονεύει στο μυαλό του πάρα πολλές πληροφορίες. Σήμερα όμως στην εποχή της 4ης βιομηχανικής επανάστασης ο άνθρωπος μπορεί να αντλήσει εύκολα πλήθος πληροφοριών και γνώσεων. Πρέπει όμως να μπορεί να τις αξιολογήσει να τις ταξινομήσει να κάνει εκτιμήσεις και ακριβείς προβλέψεις, διαδικασίες που έχουν άμεση σχέση με τα Μαθηματικά και τη Γλώσσα. Πως είναι λοιπόν δυνατό ο αυριανός δάσκαλος, εκπαιδευτικός , ιατρός, δικηγόρος να μην έχει βασικές γνώσεις στατιστικής; Να μη μπορεί να κατανοήσει ένα διάγραμμα ή στατιστική μελέτη; Έτσι τα μαθήματα της Γλώσσας και τα ΄΄Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής ΄΄ πρέπει να τα διδάσκονται και σ΄αυτά να εξετάζονται, οι μαθητές όλων των κατευθύνσεων. Παραθέτω παρακάτω κάποιες δημοσιεύσεις: ΄΄Παλαιότερες αλλά και σύγχρονες μορφές τέχνης όπως η αρχιτεκτονική και επιστήμες όπως η ιατρική και η βιολογία, η φιλοσοφία της γλώσσας, η μηχανική και η στατιστική έχουν άμεση σχέση με τα μαθηματικά και τη «λογική» στη μαθηματική διαδικασία. Το κατ' εξοχήν λιτό, αυστηρό και μονοσήμαντο αυτό γνωστικό αντικείμενο συγκεντρώνει διακεκριμένους επιστήμονες σε όλο τον κόσμο που επιδιώκουν την ουσιαστική κατανόηση της εισαγωγής μιας μαθηματικής θεωρίας στην προσέγγιση πραγματικών προβλημάτων……΄΄ http://excellence.minedu.gov.gr/draseis/listing/114-electroencephalography ΄΄Γράφει ο Γιάννης Σιούλας, Δάσκαλος - Μαθηματικός στο Αρμένικο δημοτικό σχολείο Νίκαιας Ο κ. Τσιόδρας στις (23/3/20) στην καθιερωμένη ενημέρωση ανέφερε: «μαθηματικές εκτιμήσεις, μαθηματικές προβλέψεις, μαθηματική ακρίβεια» και άλλες εκφράσεις που έχουν στενή σχέση με τα Μαθηματικά! Στη συνέχεια ένας καθηγητής ιατρικής μίλησε για «μαθηματικά μοντέλα», τα οποία χρησιμοποιούνται στην Ιατρική και θα μας βοηθήσουν! Σε διάφορες άλλες συζητήσεις στην τηλεόραση με γιατρούς ή άλλους επιστήμονες ακούστηκαν τα: «εκθετική αύξηση κρουσμάτων, γεωμετρική αύξηση, αριθμητική αύξηση, οξυκόρυφη καμπύλη, ομαλή καμπύλη, πιθανότητες, στατιστικά δεδομένα, καμπύλες δειγματοληψίας, ποσοστό κρουσμάτων, θανάτων» και άλλες εκφράσεις που δείχνουν τη στενή σχέση Μαθηματικών και Ιατρικής!......΄΄ https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/316531_iatriki-kai-mathimatika-tin-epohi-toy-koronoioy ΄΄Ο καθηγητής Καρδιολογίας Φίλιππος Τρυποσκιάδης αναφέρθηκε αρχικά σε εφαρμοσμένα μαθηματικά μοντέλα με τη χρήση της πληροφορικής και των νέων τεχνολογιών χαρακτηρίζοντας τεράστια τη σημασία της μαθηματικής επιστήμης στην καθημερινή κλινική πράξη, τονίζοντας χαρακτηριστικά πως η καθοδήγηση της σκέψης του ιατρού, η σωστή διάγνωση σε κρίσιμες παθήσεις όπως η στεφανιαία νόσος, απαιτούν αναλυτικές και συνθετικές μαθηματικές μεθόδους. …….τις εφαρμογές των μαθηματικών στη νεφρολογία αλλά και στη χρησιμοποιούμενη σύγχρονη τεχνολογία αναφέρθηκε ο καθηγητής Νεφρολογίας Γιάννης Στεφανίδης στην παρέμβασή του σημειώνοντας ότι η λειτουργία των μηχανημάτων τεχνητού νεφρού (υποκατάστασης της νεφρικής λειτουργίας), ως σύγχρονων τεχνολογικών μέσων, βασίζεται στα επιτεύγματα και στις εξελίξεις των μαθηματικών….Ο δρ. Απόστολος Κομνός, διευθυντής ΜΕΘ-ΜΑΦ και Ιατρικής Υπηρεσίας του Γ. Ν. Λάρισας, έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στους αλγορίθμους της επείγουσας ιατρικής. Περιέγραψε σχέδια δράσης για ΚΑΡΠΑ, ασυστολία, ενδονοσοκομειακή ανακοπή κλπ., παρουσιάζοντας τους αλγορίθμους εφαρμογής και αναδεικνύοντας τη σημασία των δενδροδιαγραμμάτων όμοιων με αυτά που η μαθηματική επιστήμη χρησιμοποιεί στη Συνδυαστική και τη Θεωρία Πιθανοτήτων….΄΄ Δημοσίευση: 20 Μαϊ 2018 https://www.eleftheria.gr/