Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Ειρηνη Κουτρουμπή | 26 Απριλίου 2020, 07:24
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμες κυρίες, Αξιότιμοι κύριοι. Η Ιταλική είναι η πιο κοντινή σε εμάς γλώσσα. Όχι μόνο λόγω γειτνίασης αλλά και της πολιτιστικής, ιστορικης και γλωσσικής συμπόρευσης στους αιώνες, αλλά είναι επίσης από τις πιο αγαπητές και ευχαρίστως προσληψημες γλώσσες για τους Έλληνες, από την τρυφερή μέχρι την ώριμη ηλικία. Έγιναν αγώνες και προσπάθειες για το χώρο και το ρόλο αυτής της γλώσσας στην εκπαίδευση, αλλά δεν έχει ακόμη τη θέση που της αξίζει. Το γειτονικό κράτος έχει εισάγει την νεοελληνική σε πολλά σχολεία της μέσης εκπαίδευσης (εκτός των αρχαίων ελληνικών στα κλασσικά λύκεια). Όχι επειδή η νεοελληνική ομιλείται από μεγάλο μέρος της ανθρωπότητας, αλλά επειδή τιμά και αναγνωρίζει τη φυσική κοινή πορεία των δύο κρατών σε πολλούς τομείς. Η Ιταλική δεν θα "κλέψει" τη θέση καμιάς άλλης γλώσσας. Δεν θα ζημιώσει κανένα συνάδελφο. Αντίθετα, θα εμπλουτίσει και θα ικανοποιήσει τις γνώσεις πολλών ελληνικών οικογενειών. Αυτοί και πολλοί άλλοι είναι εν συντομία οι λόγοι για τους οποίους η Ιταλική δεν μπορεί να μην υπάρχει ως επιλογή δεύτερης ξένης γλώσσας στα Δημοτικά, τα Γυμνάσια και τα Λύκεια. Ακόμα και το Αναλυτικό Πρόγραμμα έτοιμο είναι. Φτάνει να το ανασύρετε και να το εντάξετε στο σχέδιο της Εκπαίδευσης. Με τιμή, Ειρήνη Κουτρουμπή Καθηγήτρια Ιταλικής γλώσσας και Διοικητική Υπάλληλος της Ιταλικής Αρχαιολογικής Σχολής Αθηνών