Πέρα από τα ιστορικά σχολεία (πχ Βαρβάκειο) που πρέπει να διατηρηθούν όλα τα υπόλοιπα που αναφέρετε είναι απαράδεκτα ! Όλα τα σχολεία πρέπει να έχουν το μίνιμουμ του επιπέδου και ελευθερία να αναπτυχθούν (βγάλτε τους κομπλεξικούς διευθυντές σχολείων που παίρνουν παράταση και είναι μπόλικοι στη Ελλάδα και βλέπουμε). Με τις νέες θεματικές έχουμε και τους ομίλους παντού. Το αίσχος οι όμιλοι εκεί να συνυπολογίζονται στο ωράριο και όχι τα προγράμματα στα υπόλοιπα σχολεία λες και εργάζονται πληβείοι εκεί είναι ανόητο. Ποιοι συμβουλεύουν ποιους στο υπουργείο;;;; Είναι σχολεία που βολεύουν αρκετούς να πάνε σε πόλεις πλαγίως , όταν δεν μπορούν να πάρουν μετάθεση-απόσπαση (αλλά τώρα μεταπτυχιακά και διδακτορικά με τη σέσουλα υπάρχουν), βολεύουν γονείς γιατί νομίζουν ότι ανέξοδα πάει το παιδί τους σε ιδιωτικό και συνήθως το περιβάλλον είναι ελεγχόμενο (όχι πάντα με τις κληρώσεις τελευταία). Και για τα πειραματικά σχολιάζω εδώ : ΜΟΝΟ τα όμορα σε πανεπιστήμια να ορίζονται ως πειραματικά, τυχαίο δείγμα της γειτονιάς το σχολείο (γιατί παιδιά από διάφορες γειτονιές; ας επιλεγούν ολόκληρα σχολεία για τα "πειράματα" πχ ένα στη Γλυφάδα και ένα στο Κερατσίνι, για να δω τους ακαδημαϊκούς ιστρούχτορες εκεί ! ). Όχι στα σχολεία της δήθεν ελίτ.
Πέρα από τα ιστορικά σχολεία (πχ Βαρβάκειο) που πρέπει να διατηρηθούν όλα τα υπόλοιπα που αναφέρετε είναι απαράδεκτα ! Όλα τα σχολεία πρέπει να έχουν το μίνιμουμ του επιπέδου και ελευθερία να αναπτυχθούν (βγάλτε τους κομπλεξικούς διευθυντές σχολείων που παίρνουν παράταση και είναι μπόλικοι στη Ελλάδα και βλέπουμε). Με τις νέες θεματικές έχουμε και τους ομίλους παντού. Το αίσχος οι όμιλοι εκεί να συνυπολογίζονται στο ωράριο και όχι τα προγράμματα στα υπόλοιπα σχολεία λες και εργάζονται πληβείοι εκεί είναι ανόητο. Ποιοι συμβουλεύουν ποιους στο υπουργείο;;;; Είναι σχολεία που βολεύουν αρκετούς να πάνε σε πόλεις πλαγίως , όταν δεν μπορούν να πάρουν μετάθεση-απόσπαση (αλλά τώρα μεταπτυχιακά και διδακτορικά με τη σέσουλα υπάρχουν), βολεύουν γονείς γιατί νομίζουν ότι ανέξοδα πάει το παιδί τους σε ιδιωτικό και συνήθως το περιβάλλον είναι ελεγχόμενο (όχι πάντα με τις κληρώσεις τελευταία). Και για τα πειραματικά σχολιάζω εδώ : ΜΟΝΟ τα όμορα σε πανεπιστήμια να ορίζονται ως πειραματικά, τυχαίο δείγμα της γειτονιάς το σχολείο (γιατί παιδιά από διάφορες γειτονιές; ας επιλεγούν ολόκληρα σχολεία για τα "πειράματα" πχ ένα στη Γλυφάδα και ένα στο Κερατσίνι, για να δω τους ακαδημαϊκούς ιστρούχτορες εκεί ! ). Όχι στα σχολεία της δήθεν ελίτ.