Ζούμε σε μια εποχή όπου η κοινωνία μας σαν κράτος ψάχνει την εξειδίκευση κ την ανάπτυξη σε μεγαλύτερο βαθμό των νέων της κοινωνίας μας.... Μέσα λοιπόν σ αυτά τα κοινωνικοπολιτικα πλαισια καλούμαστε να αποφασίσουμε τι είναι σωστό κ τι εφόδια πρέπει να δώσουμε στην νέα γενιά που έρχεται να μας αντικαταστήσει αλλά κ να πάει την ελληνική κοινωνία μπροστά... Η μείωση των ωρών φυσικής Αγωγής τα τελευταία χρόνια από τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών καθώς επίσης κ η ραγδαία ανάπτυξη των ηλεκτρονικών μέσων επικοινωνίας (κιν. Τηλέφωνα, ταμπλετ, pc) οπου μέσω αυτών οι μαθητές ανέπτυξαν νέους τόπους επικοινωνίας αλλά κ λάθους τρόπους ζωής έφερε αρνητικά αποτελέσματα στη κουλτούρα κ την νοοτροπία των νέων μαθητών με οποίες συνέπειες σ αυτό (προβλήματα παχυσαρκίας, εθισμός σε ουσίες, συνχηση κ έλλειψη σε στοχοθεσιες από τους μαθητές).... Είναι πλέον επιτακτικό να μπει ξανά η φυσική Αγωγη κ να παίξει προταγωνιστηκο ρόλο στην σχολική καθημερινοτητα κ κατ επέκταση στα αναλυτικά σχολικά προγράμματα σπουδών... Η φυσική αγωγή πρέπει να μπει σωστά μελετημένα κ από το νηπιαγωγείο έτσι ώστε το νηπειο από μικρή ηλικία κ από τα πρώτα βήματα της ζωής του να εντρυφήσει στην κουλτούρα την αθλητική ως έναν υγιεί κ σωστος τρόπος ζωής..... Οι μόνοι αρμόδιοι να το πράξουν σωστά κ επιστημονικά είναι οι πτυχιούχοι φυσικής Αγωγής... Μόνο αυτοί έχουν τα αντανακλαστικα κ ανακλαστικά με την εξειδίκευση που έχουν πάρει.... Η καλλιέργεια της κουλτούρας πανω σε θέματα κίνησης κ δια βίου άθλησης μποαρεί να γίνει σωστά μεθοδικά κ με τρόπους επιστημονικά ενδεδειγμενους μόνο από τους πτυχιούχους φυσική αγωγής... Ελπίζω η ηγεσία του υπουργείου παιδείας να προχωρήσει σ αυτά τα μετρα που έχει εξαγγείλει......
Ζούμε σε μια εποχή όπου η κοινωνία μας σαν κράτος ψάχνει την εξειδίκευση κ την ανάπτυξη σε μεγαλύτερο βαθμό των νέων της κοινωνίας μας.... Μέσα λοιπόν σ αυτά τα κοινωνικοπολιτικα πλαισια καλούμαστε να αποφασίσουμε τι είναι σωστό κ τι εφόδια πρέπει να δώσουμε στην νέα γενιά που έρχεται να μας αντικαταστήσει αλλά κ να πάει την ελληνική κοινωνία μπροστά... Η μείωση των ωρών φυσικής Αγωγής τα τελευταία χρόνια από τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών καθώς επίσης κ η ραγδαία ανάπτυξη των ηλεκτρονικών μέσων επικοινωνίας (κιν. Τηλέφωνα, ταμπλετ, pc) οπου μέσω αυτών οι μαθητές ανέπτυξαν νέους τόπους επικοινωνίας αλλά κ λάθους τρόπους ζωής έφερε αρνητικά αποτελέσματα στη κουλτούρα κ την νοοτροπία των νέων μαθητών με οποίες συνέπειες σ αυτό (προβλήματα παχυσαρκίας, εθισμός σε ουσίες, συνχηση κ έλλειψη σε στοχοθεσιες από τους μαθητές).... Είναι πλέον επιτακτικό να μπει ξανά η φυσική Αγωγη κ να παίξει προταγωνιστηκο ρόλο στην σχολική καθημερινοτητα κ κατ επέκταση στα αναλυτικά σχολικά προγράμματα σπουδών... Η φυσική αγωγή πρέπει να μπει σωστά μελετημένα κ από το νηπιαγωγείο έτσι ώστε το νηπειο από μικρή ηλικία κ από τα πρώτα βήματα της ζωής του να εντρυφήσει στην κουλτούρα την αθλητική ως έναν υγιεί κ σωστος τρόπος ζωής..... Οι μόνοι αρμόδιοι να το πράξουν σωστά κ επιστημονικά είναι οι πτυχιούχοι φυσικής Αγωγής... Μόνο αυτοί έχουν τα αντανακλαστικα κ ανακλαστικά με την εξειδίκευση που έχουν πάρει.... Η καλλιέργεια της κουλτούρας πανω σε θέματα κίνησης κ δια βίου άθλησης μποαρεί να γίνει σωστά μεθοδικά κ με τρόπους επιστημονικά ενδεδειγμενους μόνο από τους πτυχιούχους φυσική αγωγής... Ελπίζω η ηγεσία του υπουργείου παιδείας να προχωρήσει σ αυτά τα μετρα που έχει εξαγγείλει......