Για να αποτελέσει η αξιολόγηση "εργαλείο ανάπτυξης¨" σε σχολική μονάδα πρέπει να υπάρξουν αμερόληπτοι αξιολογητές. Αυτοί δεν είναι οι διευθυντές οι οποίοι κατέχουν τις θέσεις είτε από κομματικούς είτε από κύκλους γνωριμιών (όλοι γνωρίζουμε πως έγιναν οι συνεντεύξεις)και για μεγάλα χρονικά διαστήματα στην ίδια σχολική μονάδα.
τι θα γίνει με σχολικές μονάδες που οι δ/ντριες δε γνωρίζουν τίποτα από τη τεχνολογία και κρατάνε ολόκληρες σχολικές μονάδες οι συνάδερφοι τους(πολλές φορές αναπληρώτριες;). Πως θα αξιολογήσει κάποιος κατώτερων προσόντων τον συνάδερφο του? δε θεωρώ προσόντα τα πτυχία αναφέρω την απλή πρακτική
καθημερινότητα του σχολείου
Για να αποτελέσει η αξιολόγηση "εργαλείο ανάπτυξης¨" σε σχολική μονάδα πρέπει να υπάρξουν αμερόληπτοι αξιολογητές. Αυτοί δεν είναι οι διευθυντές οι οποίοι κατέχουν τις θέσεις είτε από κομματικούς είτε από κύκλους γνωριμιών (όλοι γνωρίζουμε πως έγιναν οι συνεντεύξεις)και για μεγάλα χρονικά διαστήματα στην ίδια σχολική μονάδα. τι θα γίνει με σχολικές μονάδες που οι δ/ντριες δε γνωρίζουν τίποτα από τη τεχνολογία και κρατάνε ολόκληρες σχολικές μονάδες οι συνάδερφοι τους(πολλές φορές αναπληρώτριες;). Πως θα αξιολογήσει κάποιος κατώτερων προσόντων τον συνάδερφο του? δε θεωρώ προσόντα τα πτυχία αναφέρω την απλή πρακτική καθημερινότητα του σχολείου