Η αποτελεσματικότητα της Φυσικής Αγωγής στην προσχολική εκπαίδευση είναι σαφές ότι μπορεί να διασφαλιστεί μόνο με τη συμμετοχή εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής, δηλαδή των παιδαγωγών εκείνων, που διαθέτουν το επιστημονικό υπόβαθρο σχεδιασμού, υλοποίησης και αξιολόγησης των κινητικών παρεμβάσεων.Θεωρώ ότι είναι αδύνατον με μία απλή επιμόρφωση οι νηπιαγωγοί να είναι σε θέση να διδάξουν την δεξιότητα της κινητικής – φυσικής αγωγής ως δεξιότητα ζωής ή ήπια δεξιότητα, όπως εντάσσεται στην εκπαιδευτική δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» στα νηπιαγωγεία.
Η αποτελεσματικότητα της Φυσικής Αγωγής στην προσχολική εκπαίδευση είναι σαφές ότι μπορεί να διασφαλιστεί μόνο με τη συμμετοχή εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής, δηλαδή των παιδαγωγών εκείνων, που διαθέτουν το επιστημονικό υπόβαθρο σχεδιασμού, υλοποίησης και αξιολόγησης των κινητικών παρεμβάσεων.Θεωρώ ότι είναι αδύνατον με μία απλή επιμόρφωση οι νηπιαγωγοί να είναι σε θέση να διδάξουν την δεξιότητα της κινητικής – φυσικής αγωγής ως δεξιότητα ζωής ή ήπια δεξιότητα, όπως εντάσσεται στην εκπαιδευτική δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» στα νηπιαγωγεία.