Είναι αδιανόητος ο διαχωρισμός των δύο βαθμίδων με εξετάσεις μόνο στα Πρότυπα Σχολεία,η αιτιολογική έκθεση καθόλου δεν πείθει γι αυτό.
Το Πρότυπο Σχολείο ειναι και πρέπει να παραμείνει μια ενιαία οντότητα.
Δεν μπορεί να απαιτείται η «απόδειξη» της αξίας τους με συνεχείς εξετάσεις και να μην αφήνονται απρόσκοπτα και χωρίς αγχος να εξελίξουν τις γνώσεις και τις δυνατότητες τους.
Το αντίθετο αποτέλεσμα θα προκαλέσει το νομοσχέδιο, θα τα υποβαθμίσει τα σχολεία αυτά και θα αποθαρρυνειν πολλα παιδια απο το να επιδιωξουν την εισαγωγη τους σε αυτα.
Στο κατω-κατω γιατι να διαφοροποιειται, αλλωστε η διαδικασια μεταβασης στο Λυκειο σε σχεση με τα ΓΕΛ;
Η παρακινηση για τις υψηλες επιδοσεις δε μπορει να επαφιεται μονο στα παιδια, αλλα εχουν και οι καθηγητες σημαντικο ρολο, στο να εμπνευσουν τα παιδια προκειμενου να θεσουν τους δικους τους υψηλους στοχους. Οι εξετασεις δεν αποτελουν μοναδικο κινητρο για την επιτυχια και την καταξιωση.
Θεωρώ δε, αυτονόητα δίκαιη την εξαίρεση των ηδη φοιτούντων μαθητών και στοιχειώδη σεβασμό σ’αυτούς και τις οικογένειες τους. Με άλλα δεδομένα εχουν κάνει τις επιλογές τους και το σχεδιασμό της ζωής τους κι αυτό είναι άδικο να ανατραπεί.Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει ο νόμος να έχει αναδρομική ισχύ.Θα είναι λάθος.
Είναι αδιανόητος ο διαχωρισμός των δύο βαθμίδων με εξετάσεις μόνο στα Πρότυπα Σχολεία,η αιτιολογική έκθεση καθόλου δεν πείθει γι αυτό. Το Πρότυπο Σχολείο ειναι και πρέπει να παραμείνει μια ενιαία οντότητα. Δεν μπορεί να απαιτείται η «απόδειξη» της αξίας τους με συνεχείς εξετάσεις και να μην αφήνονται απρόσκοπτα και χωρίς αγχος να εξελίξουν τις γνώσεις και τις δυνατότητες τους. Το αντίθετο αποτέλεσμα θα προκαλέσει το νομοσχέδιο, θα τα υποβαθμίσει τα σχολεία αυτά και θα αποθαρρυνειν πολλα παιδια απο το να επιδιωξουν την εισαγωγη τους σε αυτα. Στο κατω-κατω γιατι να διαφοροποιειται, αλλωστε η διαδικασια μεταβασης στο Λυκειο σε σχεση με τα ΓΕΛ; Η παρακινηση για τις υψηλες επιδοσεις δε μπορει να επαφιεται μονο στα παιδια, αλλα εχουν και οι καθηγητες σημαντικο ρολο, στο να εμπνευσουν τα παιδια προκειμενου να θεσουν τους δικους τους υψηλους στοχους. Οι εξετασεις δεν αποτελουν μοναδικο κινητρο για την επιτυχια και την καταξιωση. Θεωρώ δε, αυτονόητα δίκαιη την εξαίρεση των ηδη φοιτούντων μαθητών και στοιχειώδη σεβασμό σ’αυτούς και τις οικογένειες τους. Με άλλα δεδομένα εχουν κάνει τις επιλογές τους και το σχεδιασμό της ζωής τους κι αυτό είναι άδικο να ανατραπεί.Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει ο νόμος να έχει αναδρομική ισχύ.Θα είναι λάθος.