Το μάθημα της φυσικής αγωγής, πρέπει να διδάσκεται απ τους πλέον ειδικούς, σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης και εφόσον εισαχθεί στο νηπιαγωγείο.
Είναι κινητικό και εμπεριέχει κινδύνους στην διδασκαλία και εκτέλεση του, εφόσον δεν διδάσκεται και επιβλέπει ο πλέον καταρτισμένος επιστήμονας εκπαιδευτικός.
Ο ειδικός και πλέον καταρτισμένος επιστήμονας, είναι ο πτυχιούχος της επιστήμης της φυσικής αγωγής και του αθλητισμού (ΤΕΦΑΑ-ΣΕΦΑΑ), ο καθηγητής φυσικής αγωγής.
Με μόνη γνώση μας στο μάθημα της φυσικής αγωγής, τις ψυχοκινητικές και μουσικοκινητικές δραστηριότητες από το πρόγραμμα σπουδών μας, και όχι όλο το εύρος που περιλαμβάνει η Φ.Α. διδακτική - μεθοδολογία και εκτέλεση (ως κινητικό μάθημα) του μαθήματος της φυσικής αγωγής.
Οι νηπιαγωγοί, δεν είμαστε οι κατάλληλοι και εξειδικευμένοι, εμπεριέχει κινδύνους και για τα νήπια και για τους νηπιαγωγούς εφόσον μας ανατεθεί να το διδάξουμε.
Το μάθημα της φυσικής αγωγής, πρέπει να διδάσκεται απ τους πλέον ειδικούς, σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης και εφόσον εισαχθεί στο νηπιαγωγείο. Είναι κινητικό και εμπεριέχει κινδύνους στην διδασκαλία και εκτέλεση του, εφόσον δεν διδάσκεται και επιβλέπει ο πλέον καταρτισμένος επιστήμονας εκπαιδευτικός. Ο ειδικός και πλέον καταρτισμένος επιστήμονας, είναι ο πτυχιούχος της επιστήμης της φυσικής αγωγής και του αθλητισμού (ΤΕΦΑΑ-ΣΕΦΑΑ), ο καθηγητής φυσικής αγωγής. Με μόνη γνώση μας στο μάθημα της φυσικής αγωγής, τις ψυχοκινητικές και μουσικοκινητικές δραστηριότητες από το πρόγραμμα σπουδών μας, και όχι όλο το εύρος που περιλαμβάνει η Φ.Α. διδακτική - μεθοδολογία και εκτέλεση (ως κινητικό μάθημα) του μαθήματος της φυσικής αγωγής. Οι νηπιαγωγοί, δεν είμαστε οι κατάλληλοι και εξειδικευμένοι, εμπεριέχει κινδύνους και για τα νήπια και για τους νηπιαγωγούς εφόσον μας ανατεθεί να το διδάξουμε.