Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Vassilis Tsekouras | 26 Απριλίου 2020, 10:17
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Γενικότερα, το πλαίσιο το οποίο διαμορφώνεται μέσω της εφαρμογής του νομοσχεδίου είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. Επιτρέψτε μου παρακαλώ ωστόσο, να διατυπώσω τη διαφωνία μου σχετικά με τη συνέχιση της εφαρμογής εξετάσεων σε πανελλαδικό επίπεδο για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Υπάρχουν πολλοί λόγοι τόσο υπέρ την κατάργησης τους όσο και για τη συνέχεια τους. Εντούτοις, σε έναν κόσμο όπου οι δεξιότητες φαίνεται να αποκτούν μεγαλύτερη σημασία τοσο για την αποκτηση και τη διαχείριση γνώσεων όσο και ιδιαιτερα για την αναζήτηση και επίτευξη της προσωπικης ισορροπίας και ευτυχίας αλλά και της μεγαλύτερης κοινωνικής συνοχης και συνεννόησης η έμφαση σε ένα νέο σχολείο ήδη από το Δημοτικό ή και νωρίτερα είναι επιβεβλημένη. Σήμερα τα παιδιά μας - όπως και εμείς οι μεγαλύτεροι - έχουμε περισσότερες ευκαιρίες τηλε-διασύνδεσης (και αφιερώνουν πολύ χρόνο σε αυτές), ωστόσο η πραγματική επικοινωνία και συννενόηση φαίνεται να απέχουν από το να είναι αποτελεσματικές. Σημερα, τα παιδιά παίζουν πολύ λιγότερο από παλαιότερα με αποτέλεσμα να χάνουν ευκαιρίες να ανακαλύπτουν το μέλλον μέσα από το παιχνίδι. Σήμερα τα παιδιά έχουν λιγότερες ευκαιρίες άσκησης και σωστής διατροφής παρά την αφθονία εγκαταστάσεων και τροφίμων. Πιστεύω ότι πρέπει τα παιδιά να ενδυναμωθούν να αναγνωρίσουν και να θεσπίσουν του στόχους της ζωής τους και να καθοδηγηθούν στην επίτευξη τους με τρόπο βιωματικό και κυρίως με τρόπο που να εστιάζει και να υπερασπίζει τις αξίες της ζωής ώστε να αφήσουν το δικό τους αποτύπωμα ζωής στην κοινωνία. Ο περιορισμός της δημιουργικότητας στη νεαρή ηλικία σε τέσσερα κυρία μαθήματα προσανατολισμού κατά την ταπεινή προσωπική μου άποψη δε βοηθά προς αυτή την κατεύθυνση. Σε ευχαριστώ που με ακούσατε, με εκτίμηση.