Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Σταύρος Σταυρόπουλος | 26 Απριλίου 2020, 11:17
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Πρέπει να είμαστε η μοναδική χώρα της Ευρωπαΐκής Ένωσης που δεν εξετάζονται τα Μαθηματικά σε όλες τις σχολές των ΑΕΙ. Η γνώμη μου είναι ότι πρέπει να είναι εξεταζόμενο σε όλες αλλά οπωσδήποτε για τους υποψήφιους των Ιατρικών Σχολών καθώς και των Παιδαγωγικών. Τα Μαθηματικά και η Γλώσσα είναι τα δύο βασικά μαθήματα που διδάσκονται στο Δημοτικό και στην Ελλάδα, σε παγκόσμια πρωτοτυπία, αυτοί που τα διδάσκουν δεν έχουν εξεταστεί στα Μαθηματικά. 2. Πρέπει να αναβαθμιστεί η διδασκαλία της Ευκλείδειας Γεωμετρίας στο Λύκειο, να διδάσκεται και στην Γ΄ Λυκείου και να εξετάζεται στις Πανελλαδικές εξετάσεις όπως γίνεται παντού. Δυστυχώς έχουμε φτάσει στο σημείο στην πατρίδα του Ευκλείδη, η Ευκλείδεια Γεωμετρία να έχει απαξιωθεί. 3. Πρέπει να επανέλθει η Αστρονομία ως διδασκόμενο μάθημα (έστω και ως επιλογής) στο Λύκειο.Είναι ένα μάθημα που ανοίγει ορίζοντες, εξηγεί φαινόμενα, προσφέρει στην ανακάλυψη. Βλέπουμε κάθε χρόνο εκατοντάδες παιδιά να συμμετέχουν στο διαγωνισμό Αστρονομίας μόνο και μόνο από την αγάπη τους για το μάθημα αφού δεν το έχουν διδαχτεί ποτέ. Για τη δίψα και το μεράκι αυτών των παιδιών λοιπόν πρέπει να επανέλθει.