Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Λάμπρος Ζερβουδάκης | 26 Απριλίου 2020, 11:37
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΘΕΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΧΩΡΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΧΟΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΧΩΡΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Είναι προσβλητικό να το συζητάμε εν έτει 2020. Πρέπει κάποια στιγμη να αντιληφθείτε πως ένα από τα κεντρικά συστατικά της αυτοτέλειας των ΑΕΙ είναι η δυνατότητα αυτοκαθορισμού των απαιτήσεων εισαγωγής σε αυτά ! Το 2015 όλα τα προαναφερθέντα τμήματα απάντησαν στο ερώτημα περί αναγκαιότητας του μαθήματος του Προγραμματισμού και το έθεσαν ως αναγκαία προϋπόθεση για την εισαγωγή τους σε αυτά . Μην συνεχίζετε να τα αγνοείτε , και διορθώστε αυτό το τεράστιο εκπαιδευτικό ατόπημα ! Το μάθημα του Προγραμματισμού πρέπει να είναι πανελληνίως εξεταζόμενο στην θετική κατεύθυνση. Με εκτίμηση , Λάμπρος Ζερβουδάκης (ΠΕ86)