Εάν θέλουμε να μάθουν τα παιδιά αγγλικά η πρόσθεση ωρών, και μάλιστα σε νηπιακές ηλικίες από εκπαιδευτικούς χωρίς παιδαγωγική επάρκεια, είναι ατελέσφορη και εξυπηρετεί συντεχνιακά συμφέροντα. Το μόνο που θα καταφέρετε με αυτά είναι να αρχίσουν τα φροντιστήρια από το νηπιαγωγείο και να δυσφορούν οι γονείς.
Η πρόταση μου είναι να αλλάξει εντελώς ο τρόπος διδασκαλίας των αγγλικών στο ελληνικό σχολείο. Αρχίζοντας από Γ’ και Δ’ τάξη του δημοτικού σχολείου έως και την Γ’ γυμνασίου.
1. Μικρά φροντιστηριακά τμήματα (8 έως 10 μαθητές).
2. Χωρισμός των μαθητών σε ανάλογα επίπεδα.
3. Αλλαγή διδακτικού υλικού- βιβλίων με επιλογή εγκεκριμένου από το εμπόριο.
4. Συνεχεία των ξενόγλωσσων εκπαιδευτικών τουλάχιστον για διετία στο ίδιο σχολείο.
5. Συνεχεία του τμήματος με τον δικό του ρυθμό ανεξάρτητα από την τάξη που φοιτούν.
Έτσι θα σταματήσουν τα φροντιστήρια και τα παιδιά θα μάθουν αγγλικά.
Εάν θέλουμε να μάθουν τα παιδιά αγγλικά η πρόσθεση ωρών, και μάλιστα σε νηπιακές ηλικίες από εκπαιδευτικούς χωρίς παιδαγωγική επάρκεια, είναι ατελέσφορη και εξυπηρετεί συντεχνιακά συμφέροντα. Το μόνο που θα καταφέρετε με αυτά είναι να αρχίσουν τα φροντιστήρια από το νηπιαγωγείο και να δυσφορούν οι γονείς. Η πρόταση μου είναι να αλλάξει εντελώς ο τρόπος διδασκαλίας των αγγλικών στο ελληνικό σχολείο. Αρχίζοντας από Γ’ και Δ’ τάξη του δημοτικού σχολείου έως και την Γ’ γυμνασίου. 1. Μικρά φροντιστηριακά τμήματα (8 έως 10 μαθητές). 2. Χωρισμός των μαθητών σε ανάλογα επίπεδα. 3. Αλλαγή διδακτικού υλικού- βιβλίων με επιλογή εγκεκριμένου από το εμπόριο. 4. Συνεχεία των ξενόγλωσσων εκπαιδευτικών τουλάχιστον για διετία στο ίδιο σχολείο. 5. Συνεχεία του τμήματος με τον δικό του ρυθμό ανεξάρτητα από την τάξη που φοιτούν. Έτσι θα σταματήσουν τα φροντιστήρια και τα παιδιά θα μάθουν αγγλικά.