Το σχόλιο μου τοποθετείται σε 2 σημεία. Α) Δεν καταλαβαίνω τη λογική παύσης ενός σχολείου που ΉΔΗ έχει διασύνδεση από την ίδρυση του Β) Δεν καταλαβαίνω την ανατροπή στην κοινωνική / εκπαιδευτική ζωή ενός εφήβου σε σχολείο που ΗΔΗ υπηρετεί αυτό το σκοπό, εύρυθμα και ομαλά.
Σημείο Α
1. Ένα σχολείο που ΗΔΗ συνδέεται με Γυμνάσιο και Λύκειο (90 χρόνια) δεν έχει καμία λογική να σταματήσει να έχει αυτή τη συνέχεια. Πόσο μάλλον όταν σε αυτό το σχολείο συστεγάζονται στο ίδιο κτήριο αυτές οι βαθμίδες.
2. Το μόνο σχολείο το οποίο αποτελεί ΗΔΗ ( 90 χρόνια τώρα) για τους ίδιους μαθητές και πνευματικά και χωροταξικά μία συνέχεια στη σχολική τους ζωή προτείνετε να ανατραπεί.
Σημείο Β
1. Ένα παιδί το οποίο στα 6 του έτη άλλαξε σχολικό περιβάλλον και έφυγε από την ασφάλεια των συμμαθητών της γειτονιάς του – επειδή έκρινε η οικογένεια του ότι θα έχει μία εναλλακτική φοίτηση πηγαίνοντας σε ένα Πειραματικό Σχολείο που θα έχει συνέχεια στη σχολική του ζωή, εφόσον εδώ και χρόνια συνδέεται και με τις υπόλοιπες βαθμίδες (90 χρόνια), τώρα προτείνετε να ανατραπεί. Να ανατραπεί δηλαδή η συνέχεια της σχολικής ζωής στην ηλικία των 11 ή των 14 , δηλαδή του εφήβου πλέον, που είναι πολύ πιο ευαίσθητο για τη ζωή ενός παιδιού που επενδύει σε παιδεία και διαπροσωπικές σχέσεις.
2. Το σχολείο αποτελεί μία σταθερά στη ζωή του μαθητή μετά την οικογένεια. Με ποια λογική ανατρέπεται μία ΗΔΗ διαμορφωμένη σταθερά;
Είναι πολύ θετικό και ελπιδοφόρο το γεγονός ότι θέλετε να αυξήσετε τα Πειραματικά και Πρότυπα Σχολεία της χώρας μας. Γι’ αυτό και πρέπει να προσκαλέσετε νέα σχολεία σε αυτή την κατεύθυνση αλλά και να ενισχύσετε τα ήδη υπάρχοντα με το κατάλληλο εκπαιδευτικό προσωπικό και υλικό, να δώσετε όπλα στους εκπαιδευτικούς, να τα διαμορφώσετε καταλλήλως. Να έχουν περισσότερες οικογένειες τη δυνατότητα τα παιδιά τους να φοιτούν σε δημόσια σχολεία με εναλλακτικούς τρόπους εκπαίδευσης. Δεν έχουν όλες οι οικογένειες τη δυνατότητα να στείλουν τα παιδιά τους σε ένα Ιδιωτικό σχολείο , οπότε η επιλογή του Πειραματικού Σχολείου από την πρώτη βαθμίδα είναι μία σημαντική εναλλακτική επιλογή. Αφήστε τα παιδιά λοιπόν να συνεχίσουν τη σχολική τους ζωή και στις επόμενες βαθμίδες, εφόσον έχουν τη δυνατότητα από ΗΔΗ διαμορφωμένες δομές όπως είναι το ΠΣΠΑ
Οι αλλαγές και οι καινοτόμες πρακτικές είναι ευπρόσδεκτες όπου υπάρχει περιθώριο υιοθέτησης τους και ιδίως όταν κάτι δε λειτουργεί σωστά. Δεν βρίσκω το λόγο ανατροπής σε μία δομή όπως το ΠΣΠΑ το οποίο χρόνια τώρα λειτουργεί αποδοτικά, απρόσκοπτα, υπηρετεί σωστά το στόχο. Δεν θεωρώ πως πρέπει να καταργούμε και να τροποποιούμε ΗΔΗ διαμορφωμένες δομές που λειτουργούν ομαλά, πως είναι το ΠΣΠΑ. Άρα η πρόταση μου είναι να παραμείνει η διασύνδεση στον εν λόγω σχολείο όπως θα πρέπει σε όλα τα σχολεία που ήδη συνδέονται. Δεν υπάρχει λογική να επιλέγονται κάποια εξ’ αυτών και να παύουν να συνδέονται , ιδίως όταν δεν υπάρχει λόγος.
Το σχόλιο μου τοποθετείται σε 2 σημεία. Α) Δεν καταλαβαίνω τη λογική παύσης ενός σχολείου που ΉΔΗ έχει διασύνδεση από την ίδρυση του Β) Δεν καταλαβαίνω την ανατροπή στην κοινωνική / εκπαιδευτική ζωή ενός εφήβου σε σχολείο που ΗΔΗ υπηρετεί αυτό το σκοπό, εύρυθμα και ομαλά. Σημείο Α 1. Ένα σχολείο που ΗΔΗ συνδέεται με Γυμνάσιο και Λύκειο (90 χρόνια) δεν έχει καμία λογική να σταματήσει να έχει αυτή τη συνέχεια. Πόσο μάλλον όταν σε αυτό το σχολείο συστεγάζονται στο ίδιο κτήριο αυτές οι βαθμίδες. 2. Το μόνο σχολείο το οποίο αποτελεί ΗΔΗ ( 90 χρόνια τώρα) για τους ίδιους μαθητές και πνευματικά και χωροταξικά μία συνέχεια στη σχολική τους ζωή προτείνετε να ανατραπεί. Σημείο Β 1. Ένα παιδί το οποίο στα 6 του έτη άλλαξε σχολικό περιβάλλον και έφυγε από την ασφάλεια των συμμαθητών της γειτονιάς του – επειδή έκρινε η οικογένεια του ότι θα έχει μία εναλλακτική φοίτηση πηγαίνοντας σε ένα Πειραματικό Σχολείο που θα έχει συνέχεια στη σχολική του ζωή, εφόσον εδώ και χρόνια συνδέεται και με τις υπόλοιπες βαθμίδες (90 χρόνια), τώρα προτείνετε να ανατραπεί. Να ανατραπεί δηλαδή η συνέχεια της σχολικής ζωής στην ηλικία των 11 ή των 14 , δηλαδή του εφήβου πλέον, που είναι πολύ πιο ευαίσθητο για τη ζωή ενός παιδιού που επενδύει σε παιδεία και διαπροσωπικές σχέσεις. 2. Το σχολείο αποτελεί μία σταθερά στη ζωή του μαθητή μετά την οικογένεια. Με ποια λογική ανατρέπεται μία ΗΔΗ διαμορφωμένη σταθερά; Είναι πολύ θετικό και ελπιδοφόρο το γεγονός ότι θέλετε να αυξήσετε τα Πειραματικά και Πρότυπα Σχολεία της χώρας μας. Γι’ αυτό και πρέπει να προσκαλέσετε νέα σχολεία σε αυτή την κατεύθυνση αλλά και να ενισχύσετε τα ήδη υπάρχοντα με το κατάλληλο εκπαιδευτικό προσωπικό και υλικό, να δώσετε όπλα στους εκπαιδευτικούς, να τα διαμορφώσετε καταλλήλως. Να έχουν περισσότερες οικογένειες τη δυνατότητα τα παιδιά τους να φοιτούν σε δημόσια σχολεία με εναλλακτικούς τρόπους εκπαίδευσης. Δεν έχουν όλες οι οικογένειες τη δυνατότητα να στείλουν τα παιδιά τους σε ένα Ιδιωτικό σχολείο , οπότε η επιλογή του Πειραματικού Σχολείου από την πρώτη βαθμίδα είναι μία σημαντική εναλλακτική επιλογή. Αφήστε τα παιδιά λοιπόν να συνεχίσουν τη σχολική τους ζωή και στις επόμενες βαθμίδες, εφόσον έχουν τη δυνατότητα από ΗΔΗ διαμορφωμένες δομές όπως είναι το ΠΣΠΑ Οι αλλαγές και οι καινοτόμες πρακτικές είναι ευπρόσδεκτες όπου υπάρχει περιθώριο υιοθέτησης τους και ιδίως όταν κάτι δε λειτουργεί σωστά. Δεν βρίσκω το λόγο ανατροπής σε μία δομή όπως το ΠΣΠΑ το οποίο χρόνια τώρα λειτουργεί αποδοτικά, απρόσκοπτα, υπηρετεί σωστά το στόχο. Δεν θεωρώ πως πρέπει να καταργούμε και να τροποποιούμε ΗΔΗ διαμορφωμένες δομές που λειτουργούν ομαλά, πως είναι το ΠΣΠΑ. Άρα η πρόταση μου είναι να παραμείνει η διασύνδεση στον εν λόγω σχολείο όπως θα πρέπει σε όλα τα σχολεία που ήδη συνδέονται. Δεν υπάρχει λογική να επιλέγονται κάποια εξ’ αυτών και να παύουν να συνδέονται , ιδίως όταν δεν υπάρχει λόγος.