Αρχική Εθνική Στρατηγική για την Ανώτατη Εκπαίδευση1. Νέα ταυτότητα με νέα ηγεσία και ενίσχυση της αυτοδιοίκησης των ΑΕΙ. Νέα σχέση εμπιστοσύνης με την πολιτεία και την κοινωνία, με λογοδοσία και ευθύνηΣχόλιο του χρήστη ΜΑΤΖΑΡΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ | 7 Δεκεμβρίου 2010, 13:47
Γειά σας Καταρχήν η εκλογή των διδασκόντων στα πανεπιστήμια θα πρέπει να υπόκειται σε κοινοβουλευτικό και δικαστικό έλεγχο απο ειδικό δικαστικό συμβούλιο ώστε να μην αντιμετωπίσουμε ξανά το φαινόμενο διορισμού ημετέρων , και ο παραβάτης πρύτανης θα πρέπει να απολύεται απο το πανεπιστήμιο. Για το θέμα των αιώνιων φοιτητών . Δωρεάν να είναι μόνο τα έτη που προβλέπονταιαπό το νόμο, για τα υπόλοιπα θα πρέπει ο φοιτητής να καταβάλει κανονικά δίδακτρα όπως στα ιδιωτικά πανεπιστήμια. Δεν μπορούν οι φορολογούμενοι να συντηρούν στρατιές άχρηστων οι οποίοι θέλουν να κάνουν "φοιτητική ζωή" εις βάρος της κοινωνίας και της οικογένειάς τους. Δεν μπορούμε να στερούμε απο την έρευνα και την τεχνολογία τεράστια χρηματικά ποσά για την συντήρηση συντηρητικών, οπισθοδρομικών , ανεύθυνων και ταραχοποιών στοιχείων. Για τις ζημιές στα πανεπιστήμια συνυπεύθυνοι πρέπει να είναι και οι πρυτάνεις με το συμβούλιο εφόσον δεν προχωρούν σε άρση του ασύλου προκειμένου να προλάβουν αυτές τις καταστροφές. Για θέμα του ασύλου , θα πρέπει να εκδοθούν ειδικές ταυτότητες για τους φοιτητές και τους διδάσκοντες στους οποίους και μονο να επιτρέπεται η είσοδος στα πανεπιστήμια . Είναι παράλογο να επιτρέπεται η είσοδος σε κάθε καρυδιάς καρύδι και να απαγορεύται η είσοδος στην αστυνομία . Για το θέμα της χρηματοδότησης . Θα πρέπει κάθε χρόνο να γίνεται εξονυχιστικός έλεγχος απο δικαστικό συμβούλιο καικοινοβουλευτική επιτροπη των δαπανών των πανεπιστημίων . Στα δε πανεπιστήμια με διεθνής διακρίσεις και πρόοδο στην έρευνα και τεχνολογία θα πρέπει να υπάρχει ειδικό κονδύλιο για επιπλέον χρηματοδότησή τους . Να εξαρτάται δηλαδή η χρηματοδότηση όχι απο τον αριθμό των επιτυχόντων αλλά απο την προσφορά και την αναπτυξη στους τομείς της έρευνας και τεχνολογίας . Δεν είναι δυνατόν να λειτουργούν παρασιτικά πανεπιστήμια εις βάρος των πανεπιστημίων που πραγματικά προσφέρουν στην κοινωνία .