Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΦΩΤΕΙΝΗ ΝΙΚΟΜΑΝΗ | 26 Απριλίου 2020, 12:24
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη κ. Υπουργέ, το μάθημα της Κοιωνιολογίας είναι βασικό για σχολές Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών, Παιδαγωγικά Τμήματα, Ψυχολογίας, Διεθνών κι Ευρωπαϊκών Σπουδών, Οικονομικές σχολές κ.α. Οι θεματικές ενότητες του μαθήματος (κοινωνικοί μετασχηματισμοί, κοινωνικά προβλήματα, μετανάστευση, πόλεμος, ανεργία κ.α.) δημιουργούν υπεύθυνους κι ενεργούς πολίτες, ικανούς να συμβάλλουν στην ευημερία της κοινωνίας μέσω της κριτικής σκέψης κι ανάλυσης. Πρέπει, όχι μόνο να παραμείνει στη Γ΄Λυκείου, αλλά και να αναβαθμιστεί καθώς η Κοινωνιολογία και οι κοινωνικές επιστήμες μπορούν να διαδραματίσουν ένα πολύ σημαντικό ρόλο στο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας, διασφαλίζοντας στα άτομα την παιδεία που καλλιεργεί αίσθημα ευθύνης απέναντι σε ότι συμβαίνει στη κοινωνία.