Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Παναγιώτης Ντόλατζας | 26 Απριλίου 2020, 12:43
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η ταξινόμηση των φυσικών επιστημών με τέτοιο τρόπο σαφώς και δεν προκύπτει με κάποια λογικά κριτήρια. Τουλάχιστον για κάποιον,-α που έχει περάσει έστω και μια ώρα σε αίθουσα διδασκαλίας ανεξαρτήτου βαθμίδας ως εκπαιδευτικός. Η υποβάθμιση των ΦΕ στο γυμνάσιο και η καταρράκωση της ΧΗΜΕΙΑΣ, έχουν ως αποτέλεσμα την ανυπαρξία θετικής σκέψης και προσέγγισης των μαθητών στο Λύκειο, με αποκορύφωμα τις Πανελληνιες Εξετάσεις. Η Χημεία αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο στην παραγωγική σκέψη αλλά και στην απόκτηση εφοδίων και βασικών γνώσεων για την καθημερινή ζωή.