Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 47 Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.). Σχόλιο του χρήστη Μιχάλης Πασπαλάς | 26 Απριλίου 2020, 12:49
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1) Να προστεθεί παράγραφος, η οποία θα προβλέπει ότι σε όλα ανεξαιρέτως τα Δημοτικά Σχολεία Γενικής Αγωγής με οργανικότητα 6/θ και άνω και σε όλα ανεξαιρέτως τα Νηπιαγωγεία Γενικής Αγωγής με οργανικότητα 3/θ και άνω, ιδρύεται αυτοδικαίως από ένα Τμήμα Ένταξης, χωρίς άλλα προαπαιτούμενα. Δεν είναι δυνατόν να παραβλέπουμε την πάγια σχολική πραγματικότητα και την αποδεδειγμένη ανάγκη μέρους των μαθητών για εξειδικευμένη στήριξη από Ε.Α.Ε. 2) Είναι πλέον απαραίτητο, να προστεθεί παράγραφος, η οποία θα προβλέπει ότι σε όλα τα Δημοτικά Σχολεία (ξεκινώντας από αυτά που έχουν μαθητικό πληθυσμό π.χ. άνω των 250), ιδρύεται αυτοδικαίως οργανική θέση Σχολικό Νοσηλευτή (κλάδος ΠΕ25), χωρίς άλλα προαπαιτούμενα. Αν ρίξετε μια ματιά στις εγκεκριμένες στηρίξεις από Σχολικό Νοσηλευτή (και την τοποθέτηση αναπληρωτών), θα διαπιστώσετε ότι όλα τα Δημοτικά Σχολεία έχουν μαθητές με σακχαρώδη διαβήτη, επιληψία και άλλα μόνιμα νοσήματα. Επίσης, οι Σχολικοί Νοσηλευτές θα μπορούν να παρεμβαίνουν σε άλλες, καθημερινές ανάγκες όλων των μαθητών του σχολείου (πχ, πρόσκαιρη φαρμακευτική αγωγή, μικροατυχήματα, κλπ)