Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΛΤΣΟΝΟΥΔΗΣ | 26 Απριλίου 2020, 12:48
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη κ. Υπουργέ, η Κοινωνιολογία δεν είναι απλώς μόνο ένα μάθημα, αλλά η επιστήμη που διαμορφώνει υπεύθυνους κι ενεργούς πολίτες. Οι θεματικές ενότητες του μαθήματος (μετασχηματισμοί, κοινωνικά προβλήματα, κοινωνικοποίηση, μετανάστευση, πόλεμος, τρομοκρατία κ.α), βοηθούν τους μαθητές να προβληματίζονται, να αναπτύσσουν κριτική σκέψη, να κατανοούν το κοινωνικό γίγνεσθαι, να σχηματίζουν ολοκληρωμένη εικόνα οχι μόνο για τις σύγχρονες κοινωνίες, να απορρίπτουν στερεότυπα και προκαταλήψεις υιοθετώντας δημοκρατικές διαδικασίες. Πρέπει να παραμείνει όχι μόνο ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα για την Γ΄Λυκείου , αλλά να μπεί ως μάθημα και σε άλλες τάξεις Λυκείου ή Γυμνασίου, για να προετοιμαστούν οι μαθητές να ανταποκριθούν στις προκλήσεις της σύγχρονης εποχής.