Η δεξιότητα της κινητικής – φυσικής αγωγής ως δεξιότητα ζωής ή ήπια δεξιότητα, όπως εντάσσεται στην εκπαιδευτική δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» στα νηπιαγωγεία και η ανάπτυξη και μάθηση ήπιων δεξιοτήτων φυσικής αγωγής των νηπίων, επιβάλλεται να γίνεται από εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής και μόνο, δεδομένου ότι αυτοί είναι οι μόνοι που έχουν το απαιτούμενο, απαραίτητο και αδιαμφισβήτητο γνωστικό και επιστημονικό υπόβαθρο. Είναι τουλάχιστον απαραδεκτο και επικίνδυνο στην εποχή όπου η εξειδίκευση απαιτείται σε όλους τους εργασιακούς κλάδους, να υπάρχει η ψευδαίσθηση ότι το αντικείμενο της φυσικής αγωγής μπορεί να διδαχθεί από νηπιαγωγούς με μικρή επιμόρφωση. Την ίδια ώρα, όπου όλες οι έρευνες δείχνουν την σημασία της κίνησης σε όλες τις ηλικίες και ακόμη περισσότερο σε αυτές τις τρυφερές ηλικίες που εισάγονται βάσεις. Επιπλέον και λαμβάνοντας και πάλι υπ όψιν τις έρευνες, η κινητικη ανάπτυξη των νηπίων στην εποχή μας βρίσκεται σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα με αποτέλεσμα τη δημιουργία πολλών προβλημάτων, δεν είναι δυνατόν λοιπόν με τέτοια επιστημονικά δεδομένα να ρισκαρουμε τις “ζωές” των νηπίων και να υποβαθμίζουμε έναν από τους πιο εξειδικευμένους επιστημονικούς κλάδους αυτόν των καθηγητών φυσικής αγωγής.
Η δεξιότητα της κινητικής – φυσικής αγωγής ως δεξιότητα ζωής ή ήπια δεξιότητα, όπως εντάσσεται στην εκπαιδευτική δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» στα νηπιαγωγεία και η ανάπτυξη και μάθηση ήπιων δεξιοτήτων φυσικής αγωγής των νηπίων, επιβάλλεται να γίνεται από εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής και μόνο, δεδομένου ότι αυτοί είναι οι μόνοι που έχουν το απαιτούμενο, απαραίτητο και αδιαμφισβήτητο γνωστικό και επιστημονικό υπόβαθρο. Είναι τουλάχιστον απαραδεκτο και επικίνδυνο στην εποχή όπου η εξειδίκευση απαιτείται σε όλους τους εργασιακούς κλάδους, να υπάρχει η ψευδαίσθηση ότι το αντικείμενο της φυσικής αγωγής μπορεί να διδαχθεί από νηπιαγωγούς με μικρή επιμόρφωση. Την ίδια ώρα, όπου όλες οι έρευνες δείχνουν την σημασία της κίνησης σε όλες τις ηλικίες και ακόμη περισσότερο σε αυτές τις τρυφερές ηλικίες που εισάγονται βάσεις. Επιπλέον και λαμβάνοντας και πάλι υπ όψιν τις έρευνες, η κινητικη ανάπτυξη των νηπίων στην εποχή μας βρίσκεται σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα με αποτέλεσμα τη δημιουργία πολλών προβλημάτων, δεν είναι δυνατόν λοιπόν με τέτοια επιστημονικά δεδομένα να ρισκαρουμε τις “ζωές” των νηπίων και να υποβαθμίζουμε έναν από τους πιο εξειδικευμένους επιστημονικούς κλάδους αυτόν των καθηγητών φυσικής αγωγής.