Αναρωτιέμαι αν οι συντάκτες και εισηγητές του νομοσχεδίου γενικότερα και πιο συγκεκριμένα του άρθρου 18 ενδιαφέρονται πραγματικά για την πρόοδο και αριστεία των μαθητών των Προτύπων σχολείων και της χώρας μας γενικά ή στοχεύουν κατά βάση στην οικονομική εξάντληση των οικογενειών τους και ταυτόχρονα στην οικονομική ενίσχυση των ιδιωτικών φροντιστηρίων,εκπαιδευτηρίων,σχολείων κλπ.Συγχωρήστε με,αλλά δεν μπορώ να σκεφτώ ειλικρινά ποιους άλλους πραγματικά εξυπηρετεί το γεγονός ότι αυτά τα παιδιά θα τιμωρούνται σκόπιμα κάθε τρία χρόνια με ανούσιες ουσιαστικά εξετάσεις για να αποδείξουν ότι μπορούν να διαβάζουν ακόμη περισσότερες ώρες και να ξεχωρίζουν μόνο για ένα δέκατο της μονάδας από κάποιον άλλο αριστούχο συμμαθητή τους,προκειμένου να εισαχθούν στο συνδεδεμένο Λύκειο του σχολείου που ήδη φοιτούν.Είναι άδικο να ισχύσει κάτι τέτοιο τόσο για τους τωρινούς μαθητές των Προτύπων της Α'και Β' Γυμνασίου όσο και για τους επόμενους μαθητές Γυμνασίου των Προτύπων!
Γιατί να τους στερείτε το δικαίωμα να παραμείνουν στο σχολείο που με τόσο κόπο κατάφεραν να εισαχθούν στην τόσο ευαίσθητη ηλικία της Α' Γυμνασίου και που για να το επιτύχουν δέχθηκαν να απαρνηθούν φίλους,συμμαθητές του Δημοτικού,τον ελεύθερο χρόνο τους κ.α.για να έχουν ένα καλύτερο μέλλον;Γιατί στην τόσο δύσκολη ηλικία της εφηβείας και σε μια κρίσιμη περίοδο για το ίδιο αυτό μέλλον τους να αμφισβητείτε την υπερπροσπάθεια τριών ετών στο Γυμνάσιο να παραμείνουν άριστοι και τους ζητάτε να αποδείξουν για άλλη μια φορά το αυτονόητο;Ποιος ο βαθύτερος σκοπός αυτής της απαράδεκτης ηθικά και δεοντολογικά ταλαιπωρίας των μαθητών και των οικογενειών τους; Θα το επιθυμούσαν οι κ.κ. εισηγητές για τους ίδιους και τα παιδιά τους κάτι παρόμοιο;
Φθάσαμε δηλαδή στο σημείο να θεωρείται αναγκαίο να αποδεικνύεται συνεχώς η αριστεία των παιδιών αυτών, ενώ είναι ήδη αποδεδειγμένη και όλοι γνωρίζετε (ή θα έπρεπε) ότι καμία σχέση δεν έχουν τα Πρότυπα σχολεία με τα υπόλοιπα σε αξιολόγηση,βαθμολογία,επίπεδο γνώσεων κλπ μαθητών και καθηγητών;
Αυτή είναι η πρόοδος και η εξέλιξη που επιδιώκετε;Είναι κατάφωρη αδικία για τους μαθητές αυτούς που θα βοηθήσουν τη χώρα μας στο μέλλον να εξελιχθεί να τους βάζετε συνεχώς εμπόδια στο δρόμο τους αντί να τους στηρίζετε και να τους επιβραβεύετε και γιατί όχι να τους πριμοδοτείτε με άρθρα που θα οδηγούν στην εξέλιξη και όχι στην οπισθοδρόμηση του εκπαιδευτικού συστήματος.
Ευχαριστώ,
Αναρωτιέμαι αν οι συντάκτες και εισηγητές του νομοσχεδίου γενικότερα και πιο συγκεκριμένα του άρθρου 18 ενδιαφέρονται πραγματικά για την πρόοδο και αριστεία των μαθητών των Προτύπων σχολείων και της χώρας μας γενικά ή στοχεύουν κατά βάση στην οικονομική εξάντληση των οικογενειών τους και ταυτόχρονα στην οικονομική ενίσχυση των ιδιωτικών φροντιστηρίων,εκπαιδευτηρίων,σχολείων κλπ.Συγχωρήστε με,αλλά δεν μπορώ να σκεφτώ ειλικρινά ποιους άλλους πραγματικά εξυπηρετεί το γεγονός ότι αυτά τα παιδιά θα τιμωρούνται σκόπιμα κάθε τρία χρόνια με ανούσιες ουσιαστικά εξετάσεις για να αποδείξουν ότι μπορούν να διαβάζουν ακόμη περισσότερες ώρες και να ξεχωρίζουν μόνο για ένα δέκατο της μονάδας από κάποιον άλλο αριστούχο συμμαθητή τους,προκειμένου να εισαχθούν στο συνδεδεμένο Λύκειο του σχολείου που ήδη φοιτούν.Είναι άδικο να ισχύσει κάτι τέτοιο τόσο για τους τωρινούς μαθητές των Προτύπων της Α'και Β' Γυμνασίου όσο και για τους επόμενους μαθητές Γυμνασίου των Προτύπων! Γιατί να τους στερείτε το δικαίωμα να παραμείνουν στο σχολείο που με τόσο κόπο κατάφεραν να εισαχθούν στην τόσο ευαίσθητη ηλικία της Α' Γυμνασίου και που για να το επιτύχουν δέχθηκαν να απαρνηθούν φίλους,συμμαθητές του Δημοτικού,τον ελεύθερο χρόνο τους κ.α.για να έχουν ένα καλύτερο μέλλον;Γιατί στην τόσο δύσκολη ηλικία της εφηβείας και σε μια κρίσιμη περίοδο για το ίδιο αυτό μέλλον τους να αμφισβητείτε την υπερπροσπάθεια τριών ετών στο Γυμνάσιο να παραμείνουν άριστοι και τους ζητάτε να αποδείξουν για άλλη μια φορά το αυτονόητο;Ποιος ο βαθύτερος σκοπός αυτής της απαράδεκτης ηθικά και δεοντολογικά ταλαιπωρίας των μαθητών και των οικογενειών τους; Θα το επιθυμούσαν οι κ.κ. εισηγητές για τους ίδιους και τα παιδιά τους κάτι παρόμοιο; Φθάσαμε δηλαδή στο σημείο να θεωρείται αναγκαίο να αποδεικνύεται συνεχώς η αριστεία των παιδιών αυτών, ενώ είναι ήδη αποδεδειγμένη και όλοι γνωρίζετε (ή θα έπρεπε) ότι καμία σχέση δεν έχουν τα Πρότυπα σχολεία με τα υπόλοιπα σε αξιολόγηση,βαθμολογία,επίπεδο γνώσεων κλπ μαθητών και καθηγητών; Αυτή είναι η πρόοδος και η εξέλιξη που επιδιώκετε;Είναι κατάφωρη αδικία για τους μαθητές αυτούς που θα βοηθήσουν τη χώρα μας στο μέλλον να εξελιχθεί να τους βάζετε συνεχώς εμπόδια στο δρόμο τους αντί να τους στηρίζετε και να τους επιβραβεύετε και γιατί όχι να τους πριμοδοτείτε με άρθρα που θα οδηγούν στην εξέλιξη και όχι στην οπισθοδρόμηση του εκπαιδευτικού συστήματος. Ευχαριστώ,