Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Μανώλης Μαστροπαύλος | 26 Απριλίου 2020, 13:16
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλημερα σας. Καθηγητης πληροφορικης σε ΕΠΑΛ αλλα εχω περασει απο ΟΛΕΣ τις βαθμιδες και σχολεια. Η αποψη μου ειναι οτι το οποιαδηποτε μαθημα το οποιο εξεταζεται πανελλαδικα πρεπει να ειναι ισοβαρες σε κατανομη ωρων με τα υπολοιπα. Φυσικα για να περασεις σε σχολη πληροφορικης πρεπει να εξεταζεσαι στην πληροφορικη και να λειψουν τα φαινομενα του να εξεταζεσαι αλλου και να περνας αλλου. Μιλαω εκ προσωπικης πειρας αφου τη δεκαετια του 80 εδωσα εξετασεις σε χημεια και μαλιστα εγραψα 18 στα 20 για να περασω σε σχολη πληροφορικης. Μετα απο τοτε, χημεια ΔΕΝ ΞΑΝΑΕΙΔΑ ΠΟΤΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ. Δεν πιστευετε και εσεις πως ειναι παραλογο? Οσο για τηναναβαθμιση της πληροφορικης που ευαγγελιζεστε, πως αναβαθμιζεται ενα μαθημα οταν ειναι προαιρετικο στην Α Ταξη και μονοωρο στη Β και μαλιστα στα ΕΠΑΛ ουτε καν εργαστηριακο? Αναγκαζομαστε στα ΕΠΑΛ να διδασκουμε πληροφορικη (προγραμματισμο) στον πινακα. Πραγμα απιστευτα βαρετο για τα παιδια και απαξιωτικό για το μαθημα. Σας ευχαριστω