• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΙΑΝΝΑΡΗ ΚΥΡΙΑΚΗ-ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ' | 26 Απριλίου 2020, 13:06

    Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να ενημερωθούμε με βάση ποια παιδαγωγικά κριτήρια πάρθηκε η απόφαση για αύξηση των μαθητών ανά τμήμα, τη στιγμή που τα Παιδαγωγικά Πανεπιστημιακά Ιδρύματα της χώρας τάσσονται κατά. Τη στιγμή που σύμφωνα με τους ιατρούς ο Covid-19 θα είναι και πάλι σε έξαρση από το ερχόμενο φθινόπωρο και οι τάξεις στα ελληνικά δημόσια σχολεία είναι ασφυκτικά μικρές. Μιλάτε διαρκώς για νέες, πρωτοποριακές εκπαιδευτικές μεθόδους. Γνωρίζετε ποιος είναι ο μέγιστος αριθμός μαθητών για να μπορέσει να εφαρμόσει ένας εκπαιδευτικός ομαδοσυνεργατική, εξατομικευμένη η διαφοροποιημένη διδασκαλία; Σε μία διδακτική ώρα 45' και σε μία τάξη 25 μαθητών πόσος χρόνος αντιστοιχεί σε κάθε μαθητή; Θεωρείτε πως επαρκεί για επίλυση αποριών ή συναισθηματική ενίσχυση των μαθητών; Αναλογιστείτε το γεγονός πως σε αυτή την τάξη θα υπάρχουν παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, παιδιά που θα έχουν την ελληνική ως δεύτερη ξένη γλώσσα, παιδιά που θα υφίστανται bullying. Κρίνετε πως ο χρόνος επαρκεί ώστε να μπορέσει ο εκπαιδευτικός να βοηθήσει ουσιαστικά αυτά τα παιδιά; Δεδομένων, λοιπόν, των συνθηκών ο διάλογος θα έπρεπε να περιστρέφεται γύρω από την αναβάθμιση της δημόσιας παιδείας και αυτό σίγουρα δεν επιτυγχάνεται μέσω της αύξησης των μαθητών ανά τμήμα. Πρώτα πρέπει να λυθούν τα ζητήματα υποδομών και εξοπλισμού των σχολείων, τα ζητήματα στελέχωσης με εκπαιδευτικό προσωπικό και μετά ας γίνει λόγος για αύξηση μαθητών ανά τμήμα.